روکش و لکه‌گیری دستی و مکانیزه ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح منطقه

روکش و لکه‌گیری دستی و مکانیزه ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح منطقه

روکش و لکه‌گیری دستی و مکانیزه ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح منطقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با بیان این مطلب، اظهار کرد: منطقه هشت جزو مناطق مرکزی و پر رفت‌وآمد شهری است و این امر سبب استهلاک بالای آسفالت می‌شود. یکی از اهداف مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی، تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان برای داشتن و مهیا کردن معابر با کیفیت مطلوب‌تر جهت تردد آنان است .
وی افزود: سال گذشته توسط اداره فنی عمران منطقه۲۲۰ هزار متر مربع روکش و لکه‌گیری دستی و مکانیزه آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی این منطقه انجام شد، همچنین با توجه به نیاز سنجی‌های تخصصی انجام شده توسط کارشناسان ذی‌ربط، حدود ۷۰ معبر اصلی و فرعی از معابر سطح منطقه در سال ۹۹ مشمول لکه‌گیری، ترمیم و تجدید آسفالت خواهند شد.
شهردار منطقه هشت مشهد با بیان اینکه روند روکش کردن تعدادی از خیابان‌های فرعی و کوچه‌های اطراف بافت‌های پیرامون حرم مطهر و محله بهشتی و امام خمینی (ره) تا پایان سال جاری ادامه دارد، بیان کرد: همچنین عملیات عظیم بهسازی آسفالت معابر منطقه در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی و بهبود رفت و آمد شهروندان نیز صورت خواهد گرفت.
شیرازی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شهرداری منطقه در این خصوص، رفع مشکلات معابر با استفاده از روکش آسفالت است تا شهروندان عبور و مرور روان‌تری را تجربه کنند، در این راستا عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌ها و اجرای عملیات روکش، ترمیم و تجدید آسفالت در معابر منطقه انجام شده است و معمولا نوع روکش و آسفالت مکانیزه با توجه به استانداردهای روز دنیا و با در نظرگیری میزان ترافیک شهری تعیین می‌شود.
وی در خصوص اولویت‌ اول معابر نیازمند روکش در سال جاری، اضافه کرد: این محلات شامل خیابان بهشتی، میدان کوشه‌ای، خیابان همت، خیابان فیاض بخش، بولوار شهید نامجو، خیابان شهید محسن نژاد، خیابان جهان‌آرا، خیابان ابوریحان (بین خیابان بهشتی و کوهسنگی) و خیابان حکیم نظامی می‌شود.
شهردار منطقه هشت مشهد در خصوص اولویت دوم معابر نیازمند روکش در سال جاری، تصریح کرد: این محلات نیز شامل خیابان چمران، خیابان ابن سینا، چهارراه لشکر تا میدان شهدا، خیابان گلستان حدفاصل سالن صبا و خیابان چمران، خیابان امام خمینی ۸۶ تقاطع آخر تا ترمینال، حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا پایانه مسافربری، خیابان جنت و حدفاصل خیابان چمران و دانشگاه می‌شود.
شیرازی درباره اولویت‌ سوم معابر نیازمند روکش در سال جاری، گفت: این محلات نیز شامل خیابان رازی حدفاصل میدان رضا تا خیابان جهاد، خیابان کوهسنگی، کوچه سپه و فرعی‌ها، خیابان سپه ۳ حدفاصل دیدگاه لشگر تا ارشاد الرضا(ع) می‌شود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات