توزیع بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در بین رانندگان فعال درحوزه حمل و  ...

توزیع بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در بین رانندگان فعال درحوزه حمل و ...

توزیع بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در بین رانندگان فعال درحوزه حمل و نقل بار شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد و پیگیری‌های صورت گرفته از سمت این سازمان، بسته معیشتی رانندگان ناوگان باری در حال توزیع است.
وی افزود: این بسته به کلیه رانندگان حمل و نقل بار که واجد شرایط خاص و فعال در ناوگان باری درون شهری هستند، تعلق گرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در شهر و وارد شدن صدمه به درآمد این قشر آسیب‌پذیر و زحمتکش که تاکنون از هیچ حمایتی برخوردار نبوده‌اند این اقدام ضروری بود. همچنین برای اولین بار توسط شهرداری مشهد و پیگیری‌های این سازمان، فعالین این حوزه از بسته حمایتی برخوردار شدند.
باخرد با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده، خاطرنشان کرد: گفتنی است که توزیع این بسته‌ها همچنان ادامه دارد و پرسنل این سازمان روزانه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، مشغول توزیع بسته‌های معیشتی هستند.
وی اضافه کرد: لیست رانندگان توسط سازمان جمع آوری و به تایید شهرداری رسیده است. این بسته‌ها درمرحله اول به واجدین شرایط تعلق می‌گیرد؛ یعنی افرادی که به عنوان راننده کارت اشتغال فعالیت داشته و مالک خودرو نبوده و به عنوان راننده فعالیت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد تصریح کرد: روزانه هزار بسته معیشتی در بین فعالین این حوزه در حال توزیع است. علاوه بر آن به طور کلی تعداد هشت هزار و ۴۱۰ بسته در نظر گرفته شده است.
باخرد گفت: زمان و مکان توزیع بسته‌های معیشتی از طریق پیامک به کلیه واجدین شرایط اطلاع‌رسانی می‌شود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات