امداد رسانی اکیپ «امداد گیاه» به ۱۵ هزار درخت در سال ۹۸

امداد رسانی اکیپ «امداد گیاه» به ۱۵ هزار درخت در سال ۹۸

امداد رسانی اکیپ «امداد گیاه» به ۱۵ هزار درخت در سال ۹۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای حفظ هرچه بهتر فضای سبز سطح شهر، مدیریت شهری بر آن شد تا با راه‌اندازی اکیپ‌های امداد رسان گل و گیاه در سطح شهر بتواند خدمت موثر دیگری را به شهروندان ارائه کند.
وی افزود: در همین راستا متخصصان گیاه پزشک این معاونت در قالب اکیپ «امداد گیاه»، با هدف امداد رسانی به گیاهان و ارائه مشاوره‌های لازم به حفظ و نگهداری گیاهان و فضای سبز سطح شهر می‌پردازند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد درخصوص نحوه فعالیت اکیپ‌های امداد گیاه بیان کرد: این اکیپ‌ها علاوه بر گشت‌زنی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر به مراقبت و نگهداری از گیاهان و فضای سبز به صورت تخصصی، امدادرسانی به درخواست‌های شهروندان مبنی بر هرس سبک، فرم دهی و حذف شاخه‌های خشک و سرگیر درختان، رفع آفات و بیماری درختان ،آزاد سازی طوقه و اصلاح آبخور درخت می‌پردازند.
یعقوبی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ بالغ بر سه هزار درخواست رسیدگی به فضای سبز از طریق سامانه ۱۳۷ و مراجعات حضوری مناطق گزارش شده بود که به وضعیت این درختان در معابر رسیدگی شد.
وی با اشاره به این که در حال حاضر امداد گیاه توسط یک اکیپ فعالیت دارد، گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از این طرح، تا پایان خرداد ماه جاری سه اکیپ دیگر نیز راه اندازی و فعال خواهد شد. شهروندان می‌توانند درخواست خود را صرفا از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اعلام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات