مدیریت شهری تبریز برای مقابله با ویروس کرونا در فصول آتی سال آماده است

مدیریت شهری تبریز برای مقابله با ویروس کرونا در فصول آتی سال آماده است

به گزارش شهریار، محمدحسین حسن‌زاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان از همشهریان عزیز خواهشمندیم با خودداری از سفرهای غیر ضروری همچنان بر اساس تصمیمات و پروتکل‌های ابلاغ شده عمل کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی به طور آگاهانه رعایت شود.

او با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تبریز گفت: از اوایل اسفند سال گذشته که ستاد پیشگیری در مجموعه شهرداری تشکیل یافت، به جرات می‌توان گفت شهرداری تبریز به مدت ۲ ماه با آماده باش صد در صدی برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرد.

حسن‌زاده ادامه داد: در همین راه تعدادی از همکاران ما جان خود را از دست دادند که از جمله آنها آتش پاد دوم محمد قلیزاده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی بود که شهید راه خدمت نام گرفت.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری نیز مبتلا و بستری شده اند، تصریح کرد: امروز یکی از واحدهای فعال در شهرداری تبریز، واحد طب کار  سازمان سلامت و امور اجتماعی است که کار رصد افراد مبتلا، قرنطینه و مداوا و... را بر عهده دارند.

حسن‌زاده افزود: بیشترین و چشمگیرترین اقدامات برای مقابله با کرونا امروز در سازمان اتوبوسرانی با ضدعفونی روزانه، مترو، تاکسی ها و... انجام می یابد و در تدارک و پیش بینی اقدامات لازم برای فصل پاییز هستیم.

او تاکید کرد: هر چند شرایط زندگی به سبب ویروس کرونا به زودی عادی سازی نمی‌شود ولی دلیلی هم نداریم که زندگی را متوقف کرده و معیشت مردم به خطر افتد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ۳۱ اردیبهشت روز جهانی اهداء عضو، اظهار داشت: سال گذشته مراسم بزرگی با حضور خانواده اهداء کنندگان عضو و دریافت کنندگان اعضا در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار کردیم و قصد برگزاری مجدد چنین مراسمی را داشتیم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا مجال چنین اقدامی را فراهم نکرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات