تعطيلي آرامستان‌هاي شهر اصفهان در روز عيد فطر

تعطيلي آرامستان‌هاي شهر اصفهان در روز عيد فطر

احمدرضا مرادي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا ، اظهار كرد: پيرو مصوبات ستاد استاني مديريت بحران بيماري كرونا و در راستاي رعايت پروتكل و دستور العمل‌هاي بهداشتي به منظور كنترل شيوع بيماري كرونا و جلوگيري از ايجاد تجمعات، باغ رضوان و آرامستان هاي محلي در روز عيد سعيد فطر تعطيل است و تنها آئين خاكسپاري اموات با حضور تعداد محدودي از بستگان متوفي انجام مي شود.

وي با قدرداني از همراهي و همكاري شهروندان، افزود: در روز عيد سعيد فطر امكان برگزاري هرگونه مراسم و زيارت اهل قبور در آرامستان باغ رضوان و ساير آرامستان‌هاي شهر وجود ندارد.

مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري اصفهان از شهروندان درخواست كرد: برگزاري مجالس ترحيم و زيارت اهل قبور را به روزهاي ديگر هفته موكول كنند.

وي با اشاره به شرايط به وجود آمده بر اثر شيوع ويروس كرونا، اظهار كرد: ويروس كرونا علاوه بر آن‌كه جان بسياري از انسان‌ها در سراسر جهان را گرفته و مي‌گيرد، آسيب‌هاي اجتماعي بسياري را بر خانواده‌ها تحميل كرده است.

مرادي با بيان اينكه شيوع كرونا اقتصاد كشورها را به خطر انداخته و با ايجاد معضلات و مشكلات اقتصادي، فعاليت مشاغل و كسب و كار اشخاص را دچار مخاطره كرده است، افزود: در اين شرايط همكاري و مشاركت با مشاغل و اشخاص آسيب ديده اهميت بسزايي داشته و هر فردي بايد به اندازه توان خود در جهت رفع مشكلات موجود مشاركت كند.

مدير عامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري اصفهان ادامه داد: اخيراً با توجه به تعطيلي مساجد و تالارها و برگزار نشدن مجالس ترحيم در سطح شهر و محدوديت‌هاي موجود، بستگان و آشنايان متوفيان به اهداي تاج گل‌هاي طبيعي و خيريه اقبال بيشتري نشان داده و براي عرض تسليت به بازماندگان از اين طريق اقدام مي‌كنند.

وي تصريح كرد: به منظور همكاري با خيريه‌ها و مشاغل مرتبط، آوردن تاج گل‌هاي مصنوعي و طبيعي با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات مربوطه و مشروط به خودداري از هرگونه تجمل‎گرايي و امثال آن به آرامستان باغ رضوان بلامانع است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات