کارشناس حمل و نقل هوایی: شرکتهای هوایی کیفیت خدماتشان را ارتقاء دهند
یک کارشناس حمل و نقل هوایی گفت: بخشی از سرمایه به دست آمده از طریق افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت، باید صرف ارتقا رفاه مسافر شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدصادق دیجوری در گفتوگو با ایسنا تصریح کرد: ۳۰ درصد افزایشی که در بهای بلیت هواپیماها صورت گرفته، رقم کمی نیست و باید بخشی از آن صرف ارتقاء کیفیت خدمات در جهت جذب مسافر شود.
وی افزود: بالارفتن کیفیت خدمات شامل بالا بردن سطح ایمنی، منظمتر شدن زمان پروازها و افزایش خدمات عملیات و سرعتی است.
دیجوری ادامه داد: بالارفتن کیفیت باید بهگونهای باشد که مسافر متوجه آن شود تا با یک رضایت قلبی، این افزایش هزینه را بپذیرد و مطمئن شود شرکتهای هوایی در جهت رفاه، ایمنی و تسریع پرواز مسافران تلاش میکنند.
این کارشناس در پایان گفت: اینکه برخی شرکتها مدعی متضرر شدن هستند، درست نیست. اگر چنین حرفی حقیقت داشت روز به روز شاهد افزایش تعداد شرکتهای هواپیمایی نبودیم. اگر دراین حوزه ضرری وجود دارد، متوجه سازمان و تشکیلات آن شرکتهاست.
نظرات