احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از افزایش حجم تولیدات گلخانه ای شهرداری نسبت به سال گذشته خبرداد.

احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از افزایش حجم تولیدات گلخانه ای شهرداری نسبت به سال گذشته خبرداد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرنداز گلکاری میادین و پارک‌های سطح شهر در راستای ایجاد چشم‌انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به محیط شهری به عنوان یکی از اقدامات مهم شهرداری نام برد و اظهار داشت:خوشبختانه با فعالیتهای انجام شده و ایجاد زیر ساختهای مناسب از سال گذشته تولیدات گل و گیاهان در این شهرداری افزایش پیدا کرده است.

احمد عبدالله زاده شهرداری را موثر‌ترین دستگاه و مجموعه‌ای دانست که می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند و افزود: نگاه شهرداری زرند یک نگاه مبتنی بر حفظ فضای سبز موجودبوده لذا باید گفت فضای سبز شهری علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان و حفظ محیط زیست تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این سازمان با فراهم کردن زیر ساختهای لازم بیش از 30درصد سرانه تولید گل و گیاه را افزایش داده است و این شهرداری از خرید گلهای تابستانه بی نیاز شده است .

وی از حجم تولید دو برابری گلهای مصرفی شهر خبر داد و افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان سیما،منظر و فضای سبز احداث سرویسهای بهداشتی پارک شهید می باشد که این چشمه ها تا چند روز آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید .

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری از بهسازی و تنظیف و آماده سازی تمامی فضای شهربازی خبر داد و گفت: بعد از ورود کارشناسان استاندارد و هماهنگی با مراکز بهداشت و درمان این نهاد، آماده بازگشائی شهربازی می باشد .

مهندس عبدالله زاده همچنین از راه اندازی زمین اسکیت بانوان در بوستان شهید و زمین ورزشی والیبال در بلوار تختی ظرف یک ماه آینده خبر داد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات