جذب بی‌سابقه‌ترین اعتبار عمرانی برای شهرستان پاکدشت

جذب بی‌سابقه‌ترین اعتبار عمرانی برای شهرستان پاکدشت

http://www.bananews.ir/در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاکدشت که با حضور استاندار تهران، معاونین وی و فرماندار پاکدشت و جمعی از مدیران استان و شهرستان پاکدشت در این شهرستان برگزار شد، بیش از ۵۱ میلیارد اعتبار برای پاکدشت جذب شد که در تاریخ پاکدشت بی‌سابقه بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این مهم که با پیگیری مسوولان به خصوص نماینده مردم پاکدشت در مجلس محقق شد، تحول شگرفی در توسعه پاکدشت به دنبال خواهد داشت. تحولی که لازمه آن پیگیری جدی مدیران شهرستانی برای جذب اعتبارات است.

در این جلسه مقبلی فرماندار پاکدشت ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان پاکدشت و وجود مراکز فرهنگی و علمی متعدد گفت: شهرستان پاکدشت دارای قابلیت‌های توسعه و از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و در بخش کشاورزی به دلیل موقعیت مکانی یکی از قطب‌های اصلی و مهم در پرورش گل‌های زینتی و در بخش صنعت با داشتن شهرک‌های صنعتی مهمی همچون عباس‌آباد و خوارزمی و اشتغال فراوان از مهم‌ترین خصیصه‌های شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای خوب و مناسب قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در شهرستان گفت: شهرستان در این مدت با کمترین مشکل مواجه بوده است، وی در ادامه با توجه به سال جهاد اقتصادی و بحث تولید شغل و ایجاد اشتغال تصریح کرد: تاکنون توانستیم بیش از ۸ هزار شغل ایجاد کنیم و ۴ هزار نفر را در سامانه رصد ثبت نماییم.

در ادامه تمدن استاندار تهران در سخنانی گفت: افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان‌های استان نسبت به سال گذشته، نوید بخش آینده خوبی برای این استان است. وی با تاکید بر اینکه احداث قطار شهری – مترو، در شهرهای اقماری تهران و اتصال این شهرها از طریق مترو به شهر تهران یک ضرورت حتمی محسوب می‌شود، گفت: مدیریت استان دغدغه جدی برای احداث پروژه‌های مترو در شهرهایی چون دماوند، پاکدشت، ورامین و دیگر شهرهای اقماری شهر تهران را داشته و برای احداث آن تمام تلاش خود را خواهد داشت. وی گفت: مترو پاکدشت باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شده؛ ولی نباید این طرح فدای مطالعات طولانی شود.

استاندار تهران، شهرستان پاکدشت را به واسطه میزان تاثیر‌گذاری آن در سطح استان یک شهرستان ویژه خواند و تصریح کرد: توجه به پاکدشت در مدیریت استان یک توجه جدی است.

 

 

 

 

 

    نظرات