انتقاد به نحوه عزل‌ونصب برخی مدیران شهرداری

انتقاد به نحوه عزل‌ونصب برخی مدیران شهرداری

http://www.bananews.ir/یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از آنچه که نحوه عزل و نصب برخی مدیران شهرداری عنوان می‌کرد، خطاب به شهردار گفت: بارها گفته‌ام که انجام کارهای بزرگ با حکومت بر قلبها امکان‌پذیر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) "سید‌محسن معین"، در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر شیراز، افزود: به نحوه عزل و نصب برخی مدیران در مجموعه شهرداری انتقاد دارم.

وی ادامه داد: امروزه منابع انسانی مهمترین رکن در پیشرفت و توسعه هر سازمان و جامعه‌ای است اما متاسفانه آنچه در این اواخر در شهرداری شیراز بعضا مشاهده می‌شود، فقدان توجه کافی به ارزش‌ والای نیرو‌های انسانی است.

معین با تشریح چگونگی تغییر شهردار منطقه یک شیراز، گفت: این آخرین نمونه برخورد تلخ با یک مدیر است، اینکه ساعت ۹ به یک مدیر اعلام کنند ساعت ۱۱ جلسه تودیع تو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهردار سابق منطقه یک بعد از شرکت در جلسه دیدار مردمی، به جلسه تودیع خود رفته است، افزود: جالب اینکه چنین شیوه مدیریتی را شیوه اقتضایی می‌گویند.

این عضو شورای شهر شیراز، شهردار سابق منطقه یک شیراز را، یکی از نیروهای فعال و اثرگذار مجموعه شهرداری برشمرد و گفت: به آقای مهندس ضرغامی(شهردار جدید منطقه یک) که از چهره‌های فعال و جوان است خوش‌آمد می‌گویم.

وی تصریح کرد: بنده از آقای خاقانی(شهردار سابق منطقه یک شیراز) که ۱۲ سال سابقه روشن و مثبت مدیریتی در شهرداری شیراز دارد، تشکر و از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

معین خطاب به شهردار شیراز گفت: خدمت آقای شهردار بارها عرض کرده‌ام که فقط با حکومت بر قلبها می‌توان کارهای بزرگ را انجام داد وگرنه وقت شما باارزش‌تر از این است که در میزان اضافه‌کاری رده‌های میانی و عادی شهرداری دخالت فرمایید.

 

 

    نظرات