موفقیت‌های مالی شهرداری مشهد دور از انتظار همگان  ...

موفقیت‌های مالی شهرداری مشهد دور از انتظار همگان ...

موفقیت‌های مالی شهرداری مشهد دور از انتظار همگان بوده است/ حفظ حرمت شهروندان در مراودات با شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در جلسه شورای اداری شهرداری مشهد ضمن تشکر از شهردار بخاطر انتصاب اولین بانو، به‌عنوان مدیر یکی از مناطق 13گانه شهرداری، اظهارکرد: این اتفاق میمون، مایه افتخار شورای پنجم است و امیدواریم شاهد افزایش تعداد شهرداران زن مناطق باشیم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تمامی مدیران پرتلاش مدیریت شهری مشهد، گفت: بسیار خرسندیم که تیمی باانگیزه و قوی، در سخت‌ترین روزها که با مسائل و مشکلات متعددی درگیر هستیم، با جدیت و همیت مشغول تلاش بوده و هیچکدام از این مشکلات، خللی در اداره شهر به بهترین شکل ممکن، ایجاد نکرده است.

گندمی با بیان اینکه عملکرد حوزه مالی شهرداری کم‌‍نظیر بوده و با توجه به شرایطی که شهرداری تحویل شورای پنجم شد و پس از آن، شرایط حاکم بر کشور، هیچکس انتظار چنین کارنامه موفقیت‌آمیزی را نداشت، افزود: این افتخار، در وهله اول، بواسطه لطف خداوند و عنایت امام‌رضا(ع) و ثانیا، همت تیم همه مدیران شهرداری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد تاکید کرد: از کنار این موضوع نباید به سادگی گذشت چراکه بعضا خبر می‌رسد که بزرگترین شهرداری‌های کشور نیز نتوانسته بخشی از حقوق و مزایای فروردین ماه سال 99 را به کارمندان خود پرداخت کنند.

گندمی در ادامه صحبت‌های خود به مدیران شهرداری از اهمیت حفظ حرمت شهروندان و پاسخگویی مناسب به آنها در تعاملات با شهرداری سخن گفت و اظهارکرد: همه ما باید در خدمت مردم و خدمتگذار آنها باشیم چراکه استحقاق آنها فراتر از وضعیت کنونی است.

وی افزود: شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها و تمامی افرادی که در بدنه مدیریت شهری مشهد، در مواجه مستقیم با شهروندان هستند، پیوسته باید حرمت مردم را حفظ کنند و در جهت احقاق حقوق آنها گام بردارند.

گندمی این رویکرد و نگاه را یکی از ‌اصلی‌ترین خواسته‌ها و مطالبات اعضای شورای شهر از شهرداری دانست و گفت: باید توجه داشت که این تاکیدات، به منزله تضییع حقوق شهرداری نیست؛ باید تلاش کرد که در کمال ادب و احترام و حفظ حرمت‌ها، حق، به صاحب حق برسد در چنین شرایطی است که رضایت مردمی را خواهیم داشت.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه در سال 99 و نیمه نخست سال 1400 کارهای زیادی داریم، اظهارکرد: امیدواریم در ادامه راه هم همچنان محکم، باقدرت و جدیت راه را ادامه دهیم تا کارنامه خوب و قابل قبولی از شورای پنجم و مدیریت شهری برخاسته از این شورا داشته باشیم.

کلید واژه ها: شورای شهر - مشهد - بودجه -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات