احتمال تغییر تعرفه میلگرد در کمیته فولاد

احتمال تغییر تعرفه میلگرد در کمیته فولاد

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‎کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به برگزاری جلسه کارشناسی بررسی تعرفه میلگرد در هفته جاری گفت: این جلسه به دلیل تعدد نظرات به جمع‌بندی نرسید و قرار است کمیته فولاد هفته آینده برای این موضوع تشکیل جلسه دهد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهرام میرآخورلو در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری جلسه کارشناسی بررسی تعرفه میلگرد در هفته جاری گفت: این جلسه که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، به دلیل تعدد نظرات به جمع‌بندی نهایی نرسید و به همین دلیل قرار بر این شد که تصمیم‌گیری نهایی هفته آینده در کمیته فولاد صورت گیرد.

مدیرکل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: جلسه سختی بود و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان از دیدگاه خود، انجمن فولاد از دیدگاه خود و مسئولان صنعتی از دیدگاه خود به موضوع تعرفه میلگرد نگاه کرده و ابراز نظر کارشناسی کردند.

وی تصریح کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان معتقد است که با توجه به افزایش قیمت جهانی میلگرد که در حال گران‌تر شدن نیز هست، مصوبه هیات دولت برای کاهش تعرفه میلگرد مدت زمان خاصی مثلا دو تا سه ماه داشته باشد و در پرس زمانی خاصی صورت گیرد، اما انجمن فولاد معتقد بود که باید هرچه سریعتر این تعرفه به حالت قبل بازگردد.

به گفته میرآخورلو، چند پیشنهاد مشخص در این جلسه مطرح و در نهایت قرار بر این شد که کمیته فولاد برای بررسی و تصمیم‌گیری این موضوع در اوایل هفته آینده تشکیل جلسه دهد.

 

 

    نظرات