برگزاری مانور اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده باشگل تاکستان

برگزاری مانور اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده باشگل تاکستان




به گزارش  اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین: مهدی طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: کارگاه آموزشی بازآموزی محیط بانان در اطفاء حریق باحضور اساتیدی از سازمان آتش نشانی، اداره ترویج و آموزش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، فرمانده یگان حفاظت  منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین جمعی از محیط بانان و تعدادی از مسئولین ستادی اداره کل حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده باشگل برگزار شد.

طاهری: هدف از این کارگاه آموزشی ارتقاء آمادگی  محیط بانان ودستگاه های متولی در مقابله و مواجهه با حریق و روشهای اطفاء حریق  ذکر کرد و اظهار داشت: تمام مطالب  در پایان  کارگاه آموزشی بصورت مانور در منطقه عملیاتی شد و حاضرین در برنامه مانور اطفاء حریق حضور داشته و نتایج  عملیات ارزیابی شد.
وی در ادامه افزود : منطقه حفاظت شده را یکی از زیست بوم های ارزشمند استان عنوان نموده و باتوجه به حساسیت این منطقه و آسیب پذیری آن وظایف دستگاههای متولی را در کنترل آتش سوزی ها بسیار مهم دانست و نقش نیروهای محلی و مردم بومی را در مهار نمودن آتش سوزی ها بسیار ارزشمند عنوان کرد و تقویت و توانمندسازی جوامع محلی و تجهیز آنها را از راهکارهای مناسب جهت کنترل بحران اعلام کرد. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات