مدیریت شهری یزد هیچ اقدامی برای دوچرخه‌سواری بانوان نداشته است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه این نهاد تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان در سطح شهر نداشته‌ایم، گفت: مسئول ورزش شهر، شورای شهر نیست و نمی‌تواند پاسخگوی این موضوعات باشد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید عصر امروز (شنبه) در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شورای شهر یزد تاکنون هیچ مصوبه، پیگیری و تلاشی در خصوص ورزش بانوان و به‌خصوص دوچرخه‌سواری در سطح شهر نداشته، اظهار کرد: برخی بدون تحقیق و بررسی این موضوعات را به شورای شهر یزد مرتبط می‌کنند.
وی با بیان اینکه اگر فردی مدرکی در خصوص تلاش شورای شهر یزد برای ورزش بانوان در انظار عمومی دارد، ارائه کند، افزود: معتقدیم در موضوع ورزش بانوان تاکنون اقدام درخوری صورت نگرفته است و بنده نیز معترض این موضوع هستم.
رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه به دلیل تذکرات ائمه جمعه و بزرگان شهر، رونق ورزش بانوان را در قالب مطلوب و اسلامی پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: جلساتی با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان برگزار و مقررشده زمین‌هایی برای احداث پنج مکان مناسب برای ورزش بانوان اختصاص داده شود و شهرداری طبق ضوابط لازم آن را تجهیز و آماده کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات