شهرداری به نظرات شورای شهر یزد توجه لازم را ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری باید درخصوص نادیده گرفتن نظرات شورا به این نهاد مردمی پاسخ دهد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا قمی امروز در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری با مصاحبه رئیس پلیس راهور و بدون در نظر گرفتن نظرات شورا اقدام به نصب دوبین‌های کنترل سرعت کرده است، اظهار کرد: پلیس راهور پاسخگوی این نکته نیست که نتایج نصب این دوربین‌ها در سطح شهر یزد چه بوده است.
وی با بیان اینکه نصب دوربین‌های جدید سرعت سنج در سطح شهر با نظر شورای شهر مغایرت دارد، افزود: شورای شهر به دفعات در این موضوع خواستار ارائه برنامه مدون از سوی مدیریت ترافیک شهرداری شده که پاسخی دریافت نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه نصب دوربین‌های سرعت سنج باید با نظر کارشناسی باشد، اضافه کرد: نصب دوربین‌های سرعت سنج زمانی نتیجه بخش است که با برنامه کامل و مدون انجام شود.
وی با بیان اینکه لازم است شورای شهر و شهرداری یزد در موضوع واگذاری تابلوهای تبلیغاتی شهر برنامه جدید و روشنی داشته باشد، گفت: در حال حاضر شورای شهر در حال تحقیق و تفحص در مورد پل‌های مکانیزه است اما توجه کمتری به اموری که در حال انجام است، دارد.
قمی با بیان اینکه شهر یزد در موضوع المان‌های شهری دچار ضعف است، افزود: متأسفانه شهرداری علی رغم تأکید فراوان شورا، توجه لازم را به این موضوع ندارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری در برخی از امور به نظرات شورای شهر توجه مطلوبی ندارد، تصریح کرد: لازم است شهرداری در خصوص اینگونه مسائل و نادیده گرفتن نظرات شورای شهر به این نهاد پاسخ دهد.
وی عدم توجه شهرداری به نظرات شورای شهر را رنج آور دانست و خاطرنشان کرد: به صورت هفتگی این موضوعات را پیگیری خواهم کرد و اگر اقدامی صورت نگیرد مجدداً مطرح خواهم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات