اولین جلسه‌ی امور زنان و خانواده و حلقه‌ی صالحین با موضوع کمک به...

اولین جلسه‌ی امور زنان و خانواده و حلقه‌ی صالحین شرکت آب منطقه ای اردبیل با هدف بررسی برنامه های سال 99 و با موضوع کمک به برنامه های جهش تولید شرکت و بررسی عملکرد سال 98 با حضور بانوان شاغل برگزار گردید.

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد سال 98 بر اساس برنامه‌های ابلاغی امور زنان و خانواده‌ی وزارت نیرو گفت: شناسایی بانوان متخصص و توانمد و مسئولیت‌پذیر با هدف بهره گیری از توانمندی‌های آنان در فرصت های مناسب شغلی و پست‌های مدیریتی با رعایت اصل شایسته گزینی و فراهم آوردن زمنیه‌های لازم برای ارتقای سطح مهارتی و علمی بانوان شاغل از رئوس برنامه های امور زنان و خانواده شرکت در سال گذشته بود.

مهندس مکرم معصومی افزود: اجرای برنامه‌های توسعه‌ی گفت‌و‌گوی اجتماعی فراگیر با اقشار مختلف بانوان به عنوان مدیران آب و غذا و انرژی و همچنین توسعه‌ی تعامل موثر با سازمان‌های مردم‌نهاد و برنامه‌های تحکیم خانواده از دیگر برنامه های اجرایی در سال 98 بود.

وی با اشاره به اهم فعالیت های انجام یافته در سال گذشته تصریح کرد: انتخاب دو نفر از بانوان توانمند به سمت مجری طرح برای اولین بار در سطح شرکت، معرفی بانوان واجدالشرایط به دوره‌ی آموزشی توان‌افزایی مدیران زن، دیدار مدیر عامل محترم با بانوان شاغل به مناسبت هفته‌ی زن و بررسی پیشنهادات و مشکلات بانوان، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برگزاری برنامه‌های ویژه‌ی هفته‌ی زن و دهه‌ی فجر، کارگاه آموزشی مدیریت رسانه در خانواده از جمله این برنامه های بود.

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای اردبیل  برگزاری کارگاه آموزشی طب سنتی با همکاری کمیته‌ی انسجام بخشی امور زنان و خانواده ی صنعت آب و برق و با حضور کلیه‌ی مشاوران دستگاه های اجرایی استان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه‌ی بانوان شاغل، همسران همکار و فرزندان را از دیگر فعالیت های این امور در سال گذشته ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه های سالجاری این امور نیز گفت: برنامه‌ریزی برای بازدید از طرح‌های در حال اجرا، برگزاری منظم پیاده‌روی‌های خانوادگی، پیگیری برگزاری دوره‌ی آموزشی توان‌افزایی از جمله برنامه های پیشنهادی همکاران برای سال جاری است.

مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای اردبیل در پایان از مساعدت ویژه مدیرعامل و کلیه معاونت های شرکت و همچنین تعامل و همکاری روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت در اجرای برنامه های مربوط به زنان و خانواده شرکت قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات