رفع اشکال از شبکه برق ناحیه شر ق

رفع اشکال از شبکه برق ناحیه شر ق

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای عبور از تابستان پیش رو ظرف دو هفته گذشته از شبکه برق این ناحیه رفع اشکال و اقدامات لازم برای بهبود بهره برداری از تجهیزات انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمد سلبی بیان کرد: ایستگاه های اصلی امیدیه یک، امیدیه دو و اصلی بهبهان از پست های مهم در تامین انرژی ناحیه و حتی کشور می باشند به همین دلیل معایب آنها شامل رفع نشت روغن ترانس، تعویض بوشینگ معیوب، اورهال و سرویس بریکرهای قدیمی و تعویض ترانس ولتاژی معیوب انجام شده است.
وی افزود: در راستای بهبود شرایط بهره برداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع و فوق توزیع نیز اقدامات اصلاح ، هرس و کوتاه کردن درختان زیر خطوط، جمع آوری بریکر معیوب و نصب بریکر جدید، تعویض و نصب کلید هوایی، شستشوی زنجیره مقره و انجام برنامه زمانبندی سالیانهPM در حالت برقدار و بدون خاموشی بصورت صد درصد محقق و اجرا شده است.
مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: همه این اقدامات با رعایت مسائل بهداشتی و با استفاده از اقلام حفاظتی مقابله با کرونا انجام شده و تاکنون پست های این ناحیه 9 بار ضدعفونی شده است.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات