شهرداری در تنظیم زمان‌بندی پروژه‌ها دقت نظر  ...

شهرداری در تنظیم زمان‌بندی پروژه‌ها دقت نظر ...

شهرداری در تنظیم زمان‌بندی پروژه‌ها دقت نظر بیشتری داشته باشد/ اتصال خیابان کوشش به خلج تا پایان سال 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی، رئیس و بتول گندمی، عضو کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد، ظهر امروز از عملیات اجرایی پروژه «بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خلج» و خیابان شهید رجایی شهرک طرق بازدید کردند.

گندمی در حاشیه این بازدید با اشاره به پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خلج، گفت: این پروژه به طول بیش از 2 کیلومتر و در قالب 4 فاز تعریف شده که عملیات اجرایی آن از نیمه اردیبهشت سال 98 آغاز و براساس برنامه زمان‌بندی بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار اجرای پروژه از برنامه‌ زمان‌بندی عقب است، اظهارکرد: با این وجود بخشی از عقب‌ماندگی جبران شده است؛ با تاکیدات کمیته نظارتی، 3 فاز از 4 فاز پروژه در نیمه مردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید و بخشی از مشکل ترافیکی خیابان قائم برطرف می‌شود.

عضو کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد افزود: عملیات اجرایی این پروژه در قیاس با سایر پروژه‌های مشابه، کمترین معارض و درگیری و مسائل و مشکلات را داشته ولی در بخش اجرا و پیشرفت، سرعت مناسبی را شاهد نیستیم؛ با سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی و تکمیل این خیابان میتوان رضایت کامل و شایسته شهروندان و بویژه ساکنان این محدوده را به ارمغان آورد.

گندمی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های ما، رعایت زمان‌بندی پروژه و بهره‌برداری در موعد مقرر است، گفت: بخش نظارتی و مشاورینی که در تنظیم زمان‌بندی پروژه‌ها نقش دارند، باید دقت نظر بیشتری داشته باشند؛ پیش‌بینی زمان اجرای 2 ساله برای چنین پروژه‌ای بسیار طولانی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهرداری هیچ مشکلی از حیث اعتبار و بودجه ندارند و اعتبارات آنها نیز از ابتدای اردیبهشت‌ماه در حال بازگشایی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در بحث منابع نداریم، افزود: براساس بودجه مصوب و تاکید اعضای شورای شهر، تمام فعالیت های عمرانی باید با شدت و حدت همچون گذشته و براساس برنامه زمان‌بندی و حتی فراتر از آن پیش بروند.

گندمی در پایان گفت: بازدیدهای میدانی اعضای شورای شهر مشهد از پروژه‌های عمرانی و روند اجرایی آنها با هدف پایش و بررسی نحوه و سرعت پیشرفت کار و رفع موانع احتمالی است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات