لازمه تامین گاز مسکن مهر ارائه اطلاعات نقشه است.

لازمه تامین گاز مسکن مهر ارائه اطلاعات نقشه است.

http://www.bananews.ir/مجری گازرسانی به واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر با تاکید بر این‌که برای گاز رسانی باید امکانات فنی فراهم شود، تصریح‌کرد: لازمه تامین گاز ارائه اطلاعات نقشه است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، محمد امیرخانی در جمع خبرنگاران درباره تامین اعتبارات برای گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر گفت: با همکاری وزیر راه و شهرسازی با بانک مرکزی هماهنگی‌هایی انجام شده که از خط اعتباری استفاده کنیم.

وی با اشاره به این که برای یک میلیون و صد هزار واحد مسکونی گاز پیش‌بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است اما در طراحی که در وزارت نفت انجام شده چیزی به نام مسکن مهر در بودجه وجود ندارد.

امیرخانی در ادامه افزود: برای انجام این کار باید از منابع دیگری برداشت کنیم که با توجه به تدابیر اندیشیده شده در وزارت نفت بخشی از این منابع تامین شده و بخشی را هنوز پرداخت نکرده‌ایم به همین منظور با بانک صحبت کرده‌ایم.

مجری گازرسانی به واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهربا بیان این‌که از پنج استان پول گرفتیم و توانستیم گازرسانی به مسکن شهر و روستا را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: این به معنای تامین اعتبار شدن نیست بلکه از طریق بودجه سال ۹۰ توانستسم اعتبار را از طریق بانک‌ها تامین کنیم.

امیرخانی درباره تامین گاز برای یک میلیون و پانصد هزار واحد دیگر گفت: ظرفیت ما برای گازرسانی بالا است مشروط بر این‌که امکانات فنی آماده شود.

وی با اشاره به این‌که در برخی موارد توپوگرافی زمین اجاره لوله‌گذاری را نمی‌دهد، تصریح کرد:ضریب امنیتی گاز بسیار بالا است به طوری‌که لوله گذاری باید در چند مرحله تست شود و تست هم حساس است. بنابراین در یک عمق متناسب از سطح زمین بین یک متر و و یک متر و۴۰ باید لوله گذاشته شود.

مجری گازرسانی به واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر با تاکید بر این‌که باید بیس زمین را به ما بدهند، اظهار کرد:همچنین باید معابر را باز بگذارند به طوری‌که مصالح ساختمانی نباشد.

 

 

    نظرات