۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان الیگودرز

۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان الیگودرز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان الیگودرز در نظر گرفته شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد جعفرعلیزاده در خصوص آخرین وضعیت بیمارستانهای استان لرستان به خبرنگار ایسنا گفت:عملیات اجرایی بیمارستان دورود آغاز شده و ۳۷ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان الیگودرز رشد ۳۰۰ درصدی اعتبار را داشته است، ادامه داد: براساس درخواست مسئولان شهر این بیمارستان را در بهترین منطقه الیگودرز احداث خواهیم کرد.

علیزاده گفت: ۸ میلیارد تومان افزایش اعتبار برای این بیمارستان در نظر گرفته شده و بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه نیاز است، نیمه اول سال آینده این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد گفت: بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نیز مهرماه جاری به دانشگاه علوم پزشکی خرم‌آباد تحویل داده خواهد شد.

وی در خصوص بیمارستان۲۶۰ تختخوابی جایگزین شهدای عشایر خرم‌آباد، اظهار کرد: تا پایان سال ۹۴ اعتبار ساخت این بیمارستان که ۴۵ میلیارد تومان بوده، تامین خواهد شد.

وی یادآورشد: این بیمارستان در ۲۴ هزار مترمربع احداث شده که دارای ۸ اتاق عمل، متناسب با نیازهای استان و بخش‌های ICU ،CCU و درمانگاه خواهد بود.

 

 

    نظرات