آخرین نرخ اجاره آپارتمان در تهران

آخرین نرخ اجاره آپارتمان در تهران

http://www.bananews.ir/با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات، اجاره بها همچنان با همان قیمت های قبلی تعیین می شود و با وجود تاکید مسئولان، کاهشی در بازار اجاره بها به وجود نیامده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، بازار اجاره بها که در تابستان امسال با جهش حدود ۲۰ درصدی قیمت ها به نسبت سال گذشته روبرو شده بود همچنان روال قیمتی خود را ثابت نگه داشته است و تغییر چندانی را تجربه نمی کند. هرچند که فصل اجاره از خردادماه آغاز می شود و در شهریورماه به پایان می رسد اما ظاهرا قیمت ها به نسبت فصل نقل و انتقالات تغییری نداشته است.

در این باره مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بودند که با پایان یافتن فصل اجاره بها و آغاز مهرماه بطور حتم اجاره بها با کاهش روبرو می شود اما بررسی بازار اجاره بها نشان می دهد که فعلا تغییراتی در بازار اجاره بها بوجود نیامده است.

در واقع اجاره بها متاثر از چندین عامل با افزایش روبرو می شود که یکی از آنها کمبود مسکن مناسب و گرانی خرید آپارتمان در تهران است که هنوز هم این مشکلات با وجود راهکارهای دولت حل نشده و مستاجران همچنان با قیمت های گران مسکن برای خرید روبرو هستند.

به گفته مشاوران املاک بعید به نظر می رسد که اجاره بها در تهران در فصل پاییز با کاهش روبرو شود و امکان دارد که نقل و انتقالات تنها قدری رونق خود را از دست بدهند بنابراین قیمت ها تفاوت زیادی را نسبت به فصل تابستان تجربه نمی کنند.

اجاره بهای آپارتمان در برخی از محله های تهران

آپارتمانی ۶۵ متری در پیامبر با ۱۰ میلیون رهن و ۵۵۰ هزار تومان اجاره و ۶۴ متری در پیروزی یک خوابه با آسانسور و پارکینگ ۳۱ میلیون تومان رهن کامل به اجاره گذاشته شده اند.

۶۳ متری در فردوس غرب یک خوابه و لوکس هم با ۳۵ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شود و آپارتمانی ۶۵ متری در جمالزاده شمالی دو خوابه و تکواحدی با ۲۵ میلیون تومان رهن و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت ماهیانه به اجاره گذاشته شده است.

همچنین برای ۶۶ متری در کمیل کارون دو خوابه و تکواحدی ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رهن تعیین شده است و واحدی ۶۰ متری و دو خوابه در میدان نامجو با ۱۳ میلیون تومان رهن و ۳۰۰ هزار تومان ماهیانه اجاره داده می شود.

برای ۵۳ متری در نارمک هم ۸ میلیون تومان ودیعه و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهیانه تعیین شده است همچنین ۴۵ متری در نواب بازسازی شده با قیمت ۶ میلیون تومان رهن و ۳۰۰ هزار تومان ماهیانه اجاره داده می شود.

آپارتمان ۵۰ متری در خیابان طوس نرسیده به خوش همکف و شمالی با ۱۱ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان از سوی مالک به اجاره گذاشته شده است و برای ۳۸ متری در قصرالدشت نوساز با ۱۵ متر انباری ودیعه ۲۰ میلیون تومانی با ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان در نظرگرفته شده است.

 

 

    نظرات