آزاد‌سازی آخرین ملک واقع در مسیر شبکه 52 متری جدیدالاحداث در منطقه دو

آزاد‌سازی آخرین ملک واقع در مسیر شبکه 52 متری جدیدالاحداث در منطقه دو

احمد شاه بالایی با بیان اینکه آخرین ملک واقع در مسیر شبکه 52 متری جدیدالاحداث حدفاصل میدان شهدای نوش آباد تا بلوار شهید علی تبار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تملک، تخریب و آزادسازی شد، اظهار کرد: هزینه آزادسازی این ملک از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است.

وی هدف از این آزادسازی را تعریض معابر و بازگشایی گره‌های ترافیکی و کاهش بار ترافیکی بلوار قطب راوندی و در راستای کمک به اجرای پروژه زیرگذر سردار شهید سلیمانی و ادامه رینگ ارتباطی بلوار سردار شهید معمار به بلوار شهید علی تبار ذکر کرد و گفت: مساحت و میزان در طرح ملک مذکور 620 مترمربع می باشد.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه با اشاره به اینکه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده، خواستار همیاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزاد سازی معابرو تسریع در روند پروژه‌ها شد و خاطرنشان کرد: آزاد سازی شبکه مذکور با همکاری معتمدین محلی و به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مالکین و کشاورزان در زمینه آزادسازی شبکه مذکور متذکر شد: انتظارمی رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال پیش روی فراهم گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات