نقش معاونت خدمات شهری در تحقق افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

نقش معاونت خدمات شهری در تحقق افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

سعید ابریشمی‌راد در مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، شرح وظایف معاونت خدمات شهری را به عنوان متولی 70درصد از فعالیت های شهرداری گسترده دانست و تصریح کرد: مدیریت خوب یک شهر از نظر مهمانان و گردشگران با حجم زیاد پروژه های عمرانی ارزیابی نمی شود، بلکه در نگاه آن ها حفظ نظافت، پاکیزگی و آراستگی شهر است که به شهردار آن شهر نمره قبولی می دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای یک مدیر، تغییر ایجاد کردن در سازمان سخت است و این کار آدم های ثابت قدم می خواهد که شجاعت، جسارت و ثبات قدم را برای تغییر داشته باشند و البته تحول سازنده لازمه موفقیت است.

شهردار کاشان با اشاره به تلفیق دو سازمان زیباسازی و پارک ها و فضای سبز مطرح کرد: از سال 94 بخشنامه وزارتی این دو سازمان و تشکیل سازمان سیما و منظر شهری ابلاغ شده بود.

ابریشمی‌راد افزود: در خردادماه 98، اساسنامه سیما و منظر ابلاغ گردید و در کمیسیون خدمات شهری شورا مصوبه ای گذرانده شد اما تشکیل این سازمان نوپا تا پایان سال و شیوع کرونا به تعویق افتاد.

شهردار کاشان با بیان اینکه ارزش فضای سبز شهری، 100برابر ارزش دیگر مایملک شهرداری است گفت: حدود 850 هکتار فضای سبز شهری و 500 هکتار جنگل کاری کاشان به مراقبت شدید نیاز دارد و کوچکترین بی توجهی و آسیب در این عرصه غیرقابل جبران است.

ابریشمی‌راد با تحسین فعالیت مدیران توانمند در یک سازمان پویا تأکید کرد: بعضی افراد کارشان ایجاد سبک می‌کند، یعنی کارهای متفاوتی را به نسبت افراد قبل از خود انجام می‌دهند و با سیاست‌گذاری‌های درست خود را برای سازمان ماندگار می‌کنند.

شایان ذکر است محمدرضا قنبری به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری جایگزین محمدرضا خالدی شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات