کاهش 26 درصدی میزان جمع‌آوری زباله در روز

کاهش 26 درصدی میزان جمع‌آوری زباله در روز

محمدرضا خالدی در مراسم تکریم خود و معرفی معاون جدید خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به سیاست‌های کنترل هزینه‌ها و برنامه محوری این معاونت در 31 ماه گذشته تصریح کرد: ضمن انتخاب بهترین پیمانکاران در موضوع تنظیف، در مناطق یک، سه و چهار، برای اولین بار در خردادماه جمع آوری پسماند خانگی فقط با خودروهای پرس انجام می‌شود.

وی از توقف فعالیت خودروهای حمل پسماند از نوع نیسان و روباز و روبسته خبر داد و بیان کرد: این اقدام پرزحمت، در حفظ سیما و منظر شهری تأثیرگذار است.

معاون پیشین خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با اشاره به تعمیر و نگهداری و بروزرسانی تجهیزات سازمان خدمات موتوری به عنوان بازوی شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد: سازمان خدمات موتوری به گونه ای ارتقا یافت تا باخودکفایی در اجرای پروژه های عمرانی، نیازمند عقد قراردادهای سنگین با پیمانکاران نباشد.

▫️خالدی در مورد سیاست‌گذاری و تعیین اهداف در سازمان زیباسازی افزود: با اجرای این سیاست‌گذاری‌ها مناطق از مسایل زیباسازی با محوریت این سازمان مطلع شده و کارگروه زیباسازی در مناطق تشکیل جلسه می دهد.

وی با اشاره به پیشتازی در تحقق بودجه ریزی عملیاتی اذعان کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری، نخستین سازمانی در کشور بود که بودجه ریزی عملیاتی را اجرایی کرد. ▫️خالدی ادامه داد: طبق این بودجه ریزی، قیمت تمام شده بهای خدمات و میزان سود و زیان بررسی شد و این سازمان بعنوان نخستین سازمان شهرداری به استقلال مالی رسید.

وی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای ایجاد ارزش افزوده را تأکید و خاطرنشان کرد: اتخاذ سیاست هایی که ارزش افزوده ایجاد کند، باعث جذابیت برای بخش خصوصی و از توان آن ها برای کاهش هزینه‌ها استفاده می شود.

معاون پیشین خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با اشاره به حل مشکلات کشتارگاه صنعتی کاشان گفت: کفسازی‌ها، بهسازی ها، تغییرات ریل، راه اندازی فرمول کنترل، راه اندازی بخش پودر خون، راه اندازی سردخانه های مشکل دار، بهسازی مقابل مجموعه، تغییرات نیروی انسانی و حذف ماشین آلات حمل گوشت از جمله تغییراتی بود که برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی در 31 ماه گذشته انجام شد.

خالدی افزود: اخیرا هم سیاست واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی در دستور کار هست، چون هزینه‌های کشتارگاه از درآمد آن بالاتر است. ▫️وی به اعمال سیاست‌هایی برای کاهش هزینه‌های سنگین تنظیف و رفت و روب شهر پرداخت و متذکر شد: با تغییر برنامه ساعت کاری در این بخش یک شیفت کاری کم شد و هزینه‌ها در دو سال اخیر کاهش قابل توجهی یافت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات