مهندس مهدلو شهردار زرند : پروژه فاضلاب شهری زرند یكی از بزرگترین و گرانترین پروژه های عمرانی شهر می باشد و توقف آن ضررهای سنگینی به شهر وارد خواهد كرد .

مهندس مهدلو شهردار زرند : پروژه فاضلاب شهری زرند یكی از بزرگترین و گرانترین پروژه های عمرانی شهر می باشد و توقف آن ضررهای سنگینی به شهر وارد خواهد كرد .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند به همراه مهندس نوذری معاون فنی و شهرسازی و مهندس خسروی مدیر زیر ساخت فولاد زرند و پروژه فاضلاب شهری از پروژه لوله گذاری فاضلاب شهری بازدید و از نزدیک در روند فعالیتهای انجام شده قرار گرفتند .

شهردار زرند در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده،احداث فاضلاب شهری را یکی از مهمترین مباحث حوزه بهداشتی شهر عنوان کرد و گفت:یکی از خواسته های بحق مردم و شهروندان اجرای سریع و دقیق طرح فاضلاب شهری و استفاده از مدرن ترین و به روز ترین شیوه های اجرای این طرح می باشد .

وی وظیفه مدیران ارشد شهرستان را عوض کردن نگاه شهروندان به مقوله فاضلاب شهری عنوان کرد و گفت: شهرصنعتی زرند نیز همچون دیگر شهرهای توسعه یافته نیاز مبرم به یک شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه دارد که این سیستم نه تنها مفید و ضروری بوده بلکه باعث حذف بسیاری از چاه های فاضلاب سنتی و جمع نمودن فاضلاب های شهری در یک نقطه مرکزی می شود.

محمد رضا مهدلو اجراي طرح فاضلاب و ساخت تصفيه خانه در شهر زرند را با توجه به وجود کارخانجات زیاد و محدوديت منابع آبي با اهمیت خواند و افزود: قطعاً با حذف چاه های فاضلاب در منازل مسکونی از آلوده شدن آب های زیر زمینی جلوگیری و بسیاری از مشكلات شهر نیز برطرف خواهد شد.

شهردار زرند بر رعایت مسائل فنی و تخصصی اجرای فاضلاب تاکید کرد و گفت: تمام برنامه‌های عملیاتی و عمرانی سطح شهر توسط شهرداری کنترل خواهد شد و رفع مشکلات شهروندان در راس برنامه های این نهاد قرار دارد .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه شهرداری در تمامی مسائل مربوط به اسایش و آرامش شهروندان کمک خواهد کردو توقف این پروژه به شهر ضررهای سنگینی خواهد رساند گفت: پروژه فاضلاب شهری زرند یکی از بزرگترین و گرانترین پروژه های عمرانی شهر می باشد که راه اندازی آن نیازمند عزم جدی و همکاری همه مدیران دستگاهها می باشد .

وی، نقش رسانه‌ها و فضاهای مجازی را در ترغیب و تشویق مردم و همکاری با نیروهای اجرای این طرح را مهم دانست و افزود: اجرایی شدن هر طرح و برنامه‌ای ازجمله موضوع فاضلاب نیاز به کار کارشناسی دارد و امیدواریم مدیران فضای مجازی در گروه‌های خود از صاحب‌نظران و کارشناسان خبره درباره استفاده از مزایای سیستم فاضلاب به مخاطبان اطلاع‌رسانی کنند .

مهندس خسروی مدیر پروژه فاضلاب شهری زرند نیز در این بازدید یکی از دلایل روند کند اجرای این طرح را نداشتن نقشه های ازبیلت سیستم لوله کشی شهری عنوان کرد و گفت: اگر شرکتهای آب وفاضلاب شهری ،مخابرات،گاز و برق در این زمینه با این شرکت همکاری کنند قطعاً سرعت پروژه افزایش خواهد یافت .

وی یکی از اقدامات خوب این شرکت را فراهم کردن تمامی امکانات و تجهیزات قبل از آغاز عملیات در هر منطقه عنوان کرد و گفت:در صورت فراهم شدن تمامی زیر ساختهای لازم و طبق استانداردهای روز دنیا ما در طی 7 روز می توانیم 200متر طول لوله گذاری و اجرای پروژه داشته باشیم .

مدیر اجرائی پروژه فاضلاب شهری تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه نسبت به پروژه های مشابه از سرعت خوبی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در مرکز شهر و معابر اصلی این سرعت را افزایش دهیم .

شایان ذکر است شهردار زرند و هیئت همراه از روند کانال برداری و لوله گذاری در زون 8 این پروژه(شهرک زیتون )بازدید کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات