پیشرفت فنی صنعتی سازی مسکن در فاز ۵ شهر جدید پرند

پیشرفت فنی صنعتی سازی مسکن در فاز ۵ شهر جدید پرند

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از دستاوردهای صنعتی سازی در شهر جدید پرند، گفت: پروژه ۵۴۰۰ واحدی ساخت مسکن به روش صنعتی در فاز ۵ شهر جدید پرند نسبت به فاز ۳ پیشرفت های فنی قابل توجهی داشته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  سیدمجید هدایت در بازدید از عملیات ساخت این پروژه در شهر جدید پرند، گفت: با رفع نقایص و انجام پروژه های پایلوت، پیمانکاران دیگر هم به ساخت صنعتی ایده‌آل مسکن می رسند و به همین منظور نیز ۴ گام تدوین شده است که خوشبختانه در ۲ گام اول بخش زیادی از اهداف محقق شده و امیدواریم در ۲ گام بعدی نیز چرخه صنعتی ساخت مسکن کامل و منسجم و با بهترین کیفیت انجام شود.

وی تصریح کرد: همه سازمان ها و ادارات مرتبط با ساخت مسکن مهر در فاز ۵ شهر جدید پرند باید تلاش زیادی را به کار گیرند تا آب، برق، گاز، فاضلاب و سایر امکانات متقاضیان این واحدها در موعد مقرر تحویل شود و پس از تکمیل واحدها، امکانات اولیه زندگی آماده باشد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطر نشان کرد: حدود ۳۰ پیمانکار در این پروژه در کنار هم مشغول به کار هستند و انجام این کار تیمی می تواند پیش زمینه انجام پروژه های بزرگ در داخل و خارج کشور و صدور خدمات فنی و مهندسی باشد.

هدایت ضمن تاکید بر لزوم استقرار تعاونی ها در محل پروژه و فعال شدن آنها، گفت: ساماندهی متقاضیان باید به عنوان اولویت در دستور کار تعاونی ها قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون مقدمات کار برای ثبت رکورد ساخت سریع مسکن به روش صنعتی فراهم شده و مطابق برنامه قرار است عملیات مربوط به آن بزودی کلید بخورد و توانمندی صنعت کشور در ساخت صنعتی مسکن را به نمایش بگذاریم.

گفتنی است، پروژه ۱۱۰۰ واحدی فاز ۳ و پروژه ۵۴۰۰ واحدی فاز ۵ با استفاده از ۱۰ فناوری نوین ساختمانی در راستای توسعه فناوری های نوین ساختمانی و توانمندی پیمانکاران داخلی، در قالب پروژه های مسکن مهر به اجرا رسیده است.

 

    نظرات