دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بهمراه معاونین این مرکز با مهندس اسماعیل افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست صمیمی،ابتدا مهندس افشاری ضمن عرض خیرمقدم،به ارائه گزارش وضعیت بارندگی استان پرداخت و گفت:با توجه به بارندگی های دوسال اخیر یعنی سالهای 96 و 97،میزان آورد رودخانه ها و سدهای استان رضایتبخش است و امیدواریم درصورت استمرار این بارشها،کسری مخازن آب زیرزمینی نیز به تدریج جبران شود.

وی، به افت آب دشت های استان اشاره کرد وافزود:افت سطح آبهای زیرزمینی منجر گردیده 5دشت از 7 دشت استان ممنوعه اعلام شودولیکن شغل اصلی در استان کشاورزی است و نیازمند آب است،لذا در برخی موارد جلوگیری از اضافه برداشت ها موجب بروز تبعات اجتماعی می گردد.

افشاری،تاکید کرد:حفاظت و صیانت از آب، وظیفه شرکت آب منطقه ای است و این، مورد انتظار همه اقشار مختلف اعم مردم و مسئولین است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان،ضمن معرفی سدهای در حال اجرای استان، گفت: سد تالوار یک سد فرا استانی است و در صورت تامین اعتبار لازم، در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای زتجان ،با تاکید بر استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود:ما دراین شرکت خواستار مساعدت علمی و استفاده از تجارب اساتید آن دانشگاه هستیم.

وی در سخنان خود خاطر نشان کرد که پژوهش های شرکت ،تقاضا محور شده اند و اگر از سوی دانشگاه،پیشنهادی صورت گیرد مورد بررسی قرار گرفته و با الویت عملیاتی می گردد.

دکتر فیروز فر نیز با اشاره به ظرفیت های علمی بالای دانشگاه آزاد اسلامی ،در خصوص فعالیت های مرکز تحقیقات دانشگاه،گفت:این مرکز از نظر علمی و نیروی انسانی آماده همکاری همه جانبه با شرکت آب منطقه ای زنجان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان،آموزش را رکن اصلی کشور برشمرد و از تبدیل مدارس مرتبط با دانشگاه به بوستان خبر داد.

وی،تصریح کرد:دانشگاه بارویکرد رسالتی به جلو می رود و برای ارائه مسائل و راهکارها از آمادگی لازم برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات