حیدری:از فسخ قرارداد شرکت کیسون توسط شهرداری حمایت می کنیم

حیدری:از فسخ قرارداد شرکت کیسون توسط شهرداری حمایت می کنیم

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز گفت:شورای اسلامی شهر اهواز از فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز توسط شهردار حمایت می‌کند.
حسین حیدری عضور شورای شهر اهواز امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز توسط شهردار اظهار داشت:شورای اسلامی شهر اهواز از اقدام شهردار اهواز حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه این فسخ، پیرو جلسات متعددی بود که با شهردار اهواز و استاندار خوزستان داشتیم صورت گرفت گفت: این اقدام شهردار اهواز قانونی و بجا بوده و چاره ای غیر از این نبود در این مدت دو سال و نیمی که کار توسط پیمانکار کاملا تعطیل شد با پیمانکار  خیلی مدارا شد.

این عضو شورای شهر اهواز  ادامه داد:جلسات متعددی برای شروع به کار پروژه در وزارت کشور و یا در استانداری داشتیم و پیمانکار متعهد می‌شد که کار را شروع کند ولیکن به تعهدش عمل نمی‌کرد که فسخ قرارداد برخورد قانونی با پیمانکار بود که طبق شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در قرارداد صورت گرفت.

وی تاکید کرد:بعد از فسخ، پیمانکار ملزم به تحویل کارگاه به کارفرماست در غیر اینصورت او را از طریق مراجع قضایی ملزم به تحویل کارگاه برای ادامه کار توسط مجری توانمند دیگری خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات