مردم، پای ثابت مراسم‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی  ...

مردم، پای ثابت مراسم‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی ...

مردم، پای ثابت مراسم‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی باشند/ مدیریت شهری در این دوره به تمام شهر نگاه یکسان دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی صبح امروز در مراسم پایان عملیات اجرایی احداث جاده بهسازی شده بهشت رضوان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری، اظهارکرد: امروز، کار کردن و فعالیت در مجموعه مدیریت شهری، کفش آهنین می‌طلبد و گام‌هایی محکم و بلند؛ خوشبختانه در این دوره شاهد تلاش‌های ارزشمندی هستیم تا رضایت عمومی بیش از پیش کسب شود.

وب در این مراسم جای خالی اعضای شوراهای اسلامی روستاهای مجاور، بخش مرکزی و ریش‌سفیدان و بزرگان نواحی اطراف را بسیار ملموس دانست و گفت: پروژه‌های مدیریت شهری برای عموم شهروندان بوده و هدف از ایجاد و ساخت‌ آنها نیز انتفاع عموم است.

وی با بیان اینکه در ادامه عمر شورای پنجم شاهد مراسم‌های مختلف بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهیم بود، افزود: لذا مردم و شهروندان باید پای ثابت چنین مراسم‌هایی باشند.

فیضی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد در این دوره‌ خدماتی بی‌مانند در تمامی نقاط، اعم از حریم شهر و مرکز شهر ارائه کرده و رویکرد توسعه متوازن و عدالت‌محور داشته که از جمله مصداق‌های آن میتوان به همین محور دسترسی به ارامستان بهشت رضوان، بزرگراه اتصال محمدآباد به طرق، جاده دسترسی شهید بسکابادی و ... اشاره داشت.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد افزود: از منظر مدیریت شهری و شورای پنجم، بخش مرکزی، رضویه، مشهد و روستاهای اطراف بایکدیگر تفاوتی ندارند و همگی خود را خادم مردم می‌دانیم.

فیضی گفت: محور دسترسی به بهشت رضوان یکی از مصادیق همین رویکرد است؛ پروژه‌ای که مدیریت شهری به منظور رفاه حال ساکنان ۱۱ روستا و شهروندان مشهد عملیات بهسازی آن را آغاز کرد و ضمن اینکه برای ده‌ها روستا نیز به شکل غیرمستقیم اثرگذار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان زمان جنگ، لباس عوض کرده و مشغول عمران و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان هستند تا رضایتمندی عمومی را فراهم آورند.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد همچنین با بیان اینکه روحیه کار، تعاون و ایثار شهر و کشور را فراگرفته است، گفت: مردم به‌واسطه چنین افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌هایی دلخوش و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش‌بین‌تر می‌شوند؛ آن هم در شرایطی که دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات