بهسازی و رنگ‌آمیزی 50 هزار متر از جدول‌های منطقه دو

بهسازی و رنگ‌آمیزی 50 هزار متر از جدول‌های منطقه دو

محمد مکاری در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک تصریح کرد: هدف از بهسازی و رنگ آمیزی جداول، ایجاد تنوع و شادابی در شهر و افزایش دید رانندگان است.

وی افزود: تغییرات آب و هوایی و افزایش دما به مرور زمان باعث تخریب یا فرسودگی جدول‌ها می‌شود و این فرسودگی در سیما و منظر شهری تأثیرگذار است.

معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری با اشاره به قانون جمع‌آوری پسماند خاطرنشان کرد: شهرداری طبق این قانون موظف است تا زباله‌ها را در موعد مقرر جمع‌آوری کند، اما متاسفانه برخی شهروندان همچنان تمایل به بیرون گذاشتن زباله در ساعت دلخواه دارند که این امر آلودگی‌های محیطی و بیماری‌های ناشی از آن را به همراه می‌آورد.

مکاری با تأکید بر ضرورت همیاری شهروندان در حفظ نظافت و آراستگی شهر یادآور شد: بر اساس ‌ماده 16 قانون مدیریت پسماند، اشخاص متخلف به حکم مراجع قضایی به جزای نقدی محکوم می‌شوند.

وی با یادآوری اقدامات خدمات شهری در زمان شیوع کرونا متذکر شد: در این دوران بالغ بر 80 درصد زباله‌های شهری بخاطر تماس با پسماندهای عفونی خطرساز شد و تصمیم دفن بهداشتی با همان پروتکل زباله‌های عفونی اتخاذ گردید.

مکاری در پایان با اشاره به افزایش نصب و راه‌اندازی کولرهای آبی در این فصل گرم سال گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه 137، جمع‌آوری پوشال‌های فرسوده این کولرها را گزارش کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات