آسفالت 8200 متر مربع از معابر اطراف پارک شهید قدیرزاده

آسفالت 8200 متر مربع از معابر اطراف پارک شهید قدیرزاده

ابوالفضل ساروقیان هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه عنوان کرد و افزود: بنا بر نظر معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی، درخواست‌های مکرر مردمی و فرسودگی آسفالت این معابر به دلیل گذشت زمان، اجرای این عملیات در دستور کار قرار گرفت.

وی، وجود آرامگاه نخستین شهید انقلاب در استان اصفهان را نیز در این نقطه یادآور شد و گفت: شهید قدیرزاده تنها شهید قیام خونین 15 خردادماه سال 42 استان به شمار می‌رود بنابراین بهسازی و ساماندهی محدوده آرامگاه این شناسنامه ولایت‌مداری کاشانی‌ها یک ضرورت به نظر می‌رسد.

سرپرست منطقه ویژه تاریخی فرهنگی، میزان آسفالت اجراشده در این معابر را بیش از 820 تن ذکر و بیان کرد: بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی صورت گرفته، اجرای آسفالت دیگر معابر منطقه نظیر کوچه دارایی در روزهای آتی رقم می‌خورد.

ساروقیان با یادآوری دشواری فعالیت در منطقه یک به دلیل شرایط ویژه بافت و معابر آن، بر لزوم تعامل و همکاری شهروندان تأکید کرد و گفت: بدون شک بردباری و همراهی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی، می‌تواند زمینه تحقق کاشان توسعه یافته را که روح اصالت و تمدن آن در منطقه یک متجلی است را فراهم سازد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات