تجهیز 100 درصدی ناوگان اتوبوسرانی کاشان به سامانه سرمایشی

تجهیز 100 درصدی ناوگان اتوبوسرانی کاشان به سامانه سرمایشی

علی زراعی در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک با اعلام این خبر بیان کرد: پیش از این بالغ بر 80 دستگاه از اتوبوس‌های شهری کولردار شده بود این در شرایطی است که روشن نبودن کولر در برخی اتوبوس‌ها به خاطر بروز نقص فنی در سیستم کمپرسور آنها و نیازشان به تعمیر و راه‌اندازی مجدد بود.

وی با اشاره به تأثیرات ویروس کرونا بر کاهش استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: شیوع کرونا آمار مسافران اتوبوس‌های شهری را کاهش داد و به خاطر این ریزش مسافر و عدم استقبال شهروندان مجبور شدیم ظرفیت ناوگان فعال در خطوط را کمتر کنیم.

مدیر فنی و بهره‌برداری ناوگان اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان، روند تعمیر و بازسازی مبلمان فرسوده ایستگاه‌های اتوبوس از آغاز سال جاری را یادآور شد و افزود: در چند روز گذشته، دو مورد از ایستگاه‌های باغ فین و ابتدای خیابان 22 بهمن از طریق اختصاص منابع سازمانی نوسازی شد.

زراعی افزود: پیش از این نیز مبلمان ایستگاه‌های اتوبوس واقع در میدان 15 خرداد، کمال‌الملک، چهارراه آیت‌الله کاشانی و... به عنوان مهم‌ترین مکان‌های حضور حداکثری شهروندان بازسازی شده بود. ◽️وی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی 20001155 با کمیته فنی اتوبوسرانی در میان بگذارند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات