رضایزدانپناه بازنشسته شد،سكان هدایت خدمات شهری به ضیاءالدینی رسید .

رضایزدانپناه بازنشسته شد،سكان هدایت خدمات شهری به ضیاءالدینی رسید .

مهندس مهدلو شهردار زرند طی مراسمی از خدمات سی ساله رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری تجلیل و مهدی ضیاء الدینی را به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی کرد .

شهردار زرند در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های یزدانپناه که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، گفت: فعالیت و حضور شما خدمت بزرگی به این مجموعه بود و این امر همواره مایه خیر و برکت در این شهرداری شده است .

منتخب شورای شهر زرند ، حفظ حرمت و کرامت های انسانی ، ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری در طی دو سال گذشته عنوان کرد و افزود: ما معتقدیم افرادی که از این مجموعه جدا می شوند گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص هستند که می توان با بهره گیری مفید از تجربه های کاری آنها به شهروندان خدمات ویژه تری ارائه نمائیم .

مهندس مهدلو تعطیلی یک روز کار خدمات شهری را مساوی با بروز مشکلات و معضلات فراوان برای شهر و شهروندان دانست و افزود:حضور یک نیروی جوان و فعال در این مجموعه می تواند نقطه مثبتی برای فعالیتهای جدید و به روز باشد .

وی ضمن معرفی آقای ضیاء الدینی به عنوان سرپرست این معاونت خواستار همکاری همه نیروهای شهرداری با وی شد .

شایان ذکر است در ادامه این نشست شهردار زرند با اهداء لوح وهدیه ای از خدمات رضا یزدانپناه تجلیل وحکم آقای ضیاء الدینی را به وی اهدا کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات