طرح و بررسی پیشنهاد پروژه تحقیقاتی در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی و اجتماعی تحقیقات شرکت
  
   (۱۳۹۹/۰۴/۰۳)

طرح و بررسی پیشنهاد پروژه تحقیقاتی در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی و اجتماعی تحقیقات شرکت (۱۳۹۹/۰۴/۰۳)

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران وگلستان،  جلسه کمیته تخصصی اقتصادی و اجتماعی تحقیقات شرکت با حضور معاونت منابع انسانی، تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت به عنوان عضو کمیته تخصصی اقتصادی و اجتماعی تحقیقات و آقای دکتر صادق صالحی از دانشگاه مازندران در خصوص پیشنهاد پروژه تحقیقاتی تحت عنوان " بررسی تاثیر بالقوه فعالیت‌های سازمان بمنظور مراقبت و ارتقای سلامت (کارکنان/ مشتریان/ اجتماع و محله/جامعه / محیط زیست) " برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس فردین عنایتی، مدیر دفتر تحقیقات وکنترل کیفیت تجهیزات و دبیر این کمیته، به شرح مختصری در خصوص تایید اولویت تحقیقاتی مذکور و همچنین شرح خدمات و نیازمندی‌های این پروژه پرداختند.

در ادامه جلسه آقای دکتر صالحی  پس از معرفی تیم تحقیق این پروژه به شرح گستردگی،  اهمیت و جایگاه این پروژه  پرداختند.  همچنین ایشان از لزوم انجام چنین پروژه های تحقیقاتی در سطح استانی و ملی به منظور حفظ سرمایه‌های ملی و انسانی تاکید نمودند.

در ادامه جلسه هر یک  از اعضای کمیته، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت تکمیل‌تر شدن شرح خدمات پروژه بیان نموده اند.

در پایان آقای مهندس موسویون، به عنوان رییس کمیته، اذهان داشتند : ما در این پروژه بدنبال تبیین مصادیقی از تاثیرات بالقوه و بالفعل فعالیت‌های صنعت برق بر روی ذینفعان هفتگانه (کارکنان/ خانواده/مشتریان/ اجتماع/ محله/ جامعه/ محیط زیست) می باشیم.

لازم بذکر است تیم تحقیق این پیشنهاد پروژه تحقیقاتی، پس از دریافت تاییدیه از کمیته تحقیقات شرکت و انجام فرایند داوری، با عقد قرارداد پژوهشی شروع بکار خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای مازندران

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران

    شرکت برق منطقه ای مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات