نشست فصلی ستاد اقامه نماز برگزار شد

نشست فصلی ستاد اقامه نماز برگزار شد


بــه گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان، نشســت فصلی ســتاد اقامه نماز بنياد مسكن اســتان با حضور آقایان: میرعمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مديركل بنياد مسكن یزدان پناه معاون پشتیبانی , صمدی جانشین معاونت عمران روستایی , رضوانپور معاون مسکن شهری , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی و متفکریان سرپرست اداره حراست در دفتر مدیرکل برگــزار شــد.
در ابتدا مهندس بلدی با تبریک دهه کرامت گفت: نماز ستون دین است و باید به نماز جماعت اهمیت داد
ایشان ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی برای پرسنل وخانواده های آنان اهمیت زیادی دارد و در این زمین های باید تلاش مضاعف صورت گیرد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی مســئول دفتر نمايندگى ولى فقيه در بنياد مسكن استان با اشاره به اهميت نماز جماعت و صبر و استقامت در نماز، به ارزش و فضيلت نماز پرداخت و گفت: نماز تكليف الهى و آرام بخش و موجب سعادت اخروى انسان مى باشد.
وی در خصوص توجه و اهمیت جامعه اسلامی به فرهنگ و ترویج نماز، که محور عبادات و پایه و اساس خودسازی است، بیان کرد: اولین وظیفه پیامبران در جامعه اقامه نماز، بوده است و یکی از مهمترین وظیفه حکومت اسلامی نیز اقامه نماز و عزم ملی برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز در جامعه می‌باشد.
لازم به ذکر است در این جلسه پس از بحث و بررسی برنامه های اجرایی ستاد اقامه نماز مصوب گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات