پروژه هشت خطه کردن محور ری ـ قرچک ـ ورامین

پروژه هشت خطه کردن محور ری ـ قرچک ـ ورامین

http://www.bananews.irپروژه هشت خطه کردن ری ـ ورامین صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، مدیر اداره کل راه و ترابری استان تهران و برخی نمایندگان مجلس افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، محور هشت خطه ری ـ قرچک ـ ورامین از عباس‌آباد در شهرستان ری آغاز شده و پس از عبور شهرک اسلام‌آباد، فیروزآباد، قلعه‌نو، قمی‌آباد، طالب‌آباد و گل‌تپه در پایان به پلیس راه قرچک ختم می‌شود و سریع‌ترین اتصال‌دهنده این شهرهای کوچک به شهر بزرگ تهران است.

به دلیل ترافیک انبوه راستای مستقیم محور و سرعت بالا، وقوع تصادف و حوادث تلخ رانندگان همراه با تلفات جانی و مالی بسیار بالا بوده است که این امر موجب شد مسوولان وزارت راه و شهرسازی و مسوولان محلی تعریض محور فوق را در برنامه قرار دهند.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، طول این پروژه حدود۱۴ کیلومتر بوده و از مصوبات دور اول رییس جمهوری است و اکنون محور جدید شامل چهار باند رفت و چهار باند برگشت با حافظ میانی گاردریل احداث شده است.

براساس این گزارش احداث این محور که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان انجام شده است از بروز سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای می‌کاهد.

 

 

    نظرات