بازدید های میدانی روند اجرای پروژه های شهری را تسریع می بخشد

بازدید های میدانی روند اجرای پروژه های شهری را تسریع می بخشد


بازدید های میدانی روند اجرای پروژه های شهری را تسریع می بخشد
مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه در بازدیدهای میدانی شناسایی نقاط قوت و ضعف به منظور برنامه ریزی های دقیق و اثر بخش صورت می گیرد، گفت: این بازدیدها تداوم خدمت رسانی را تسریع می بخشد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محمود تیموری با اشاره به اینکه این بازدیدها به منظور پیگیری روند اجرای پروژه های شهری و خدماتی شهر و همچنین پیشرفت و وضعیت پروژه های تکمیل شده و آماده بهره برداری صورت می گیرد،گفت: این بازدیدها تداوم عملیات خدمت رسانی و تسریع در انجام امور را تداوم می بخشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمت رسانی مطلوب از سوی مدیریت شهری شاهرود به مردم عزیز شهرمان باشیم، افزود: با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را دنبال می کنیم و قطعا هدفی جز رضایت شهروندان نداریم.
مشاور عمرانی شهرداری شاهرود در پایان ضمن بیان این مطلب که امید است به سمت و سویی حرکت کنیم که رضایت به حداکثر ارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شاهرود باشیم، ابراز داشت: باید پروژه های شهرداری بر اساس زمانبندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا از صرف هزینه های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات