بهره برداری از زیرگذر شهید برونسی طی ۹ ماه آینده/ افتتاح ۳ سطح از  ...

بهره برداری از زیرگذر شهید برونسی طی ۹ ماه آینده/ افتتاح ۳ سطح از ...

بهره برداری از زیرگذر شهید برونسی طی ۹ ماه آینده/ افتتاح ۳ سطح از تقاطع غیر همسطح آزادگان در ۲۲ بهمن سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی که با حضور شهردار، فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: زیرگذربرونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بلوار وکیل آباد اجرا می شود.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات چندین ساله مشهد ترافیک انتهای بولوار وکیل آباد بود که برای رفع آن مقرر شد تا انتهای بولوار وکیل آباد و پل پرتوی تعریض شود که این کار در مسیر رفت به طرقبه شاندیز دی ماه آغاز و ظرف ۷۵ روز اجرا شد و ۲۵ اسفند زیر بار ترافیکی قرار گرفت.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که این مشکل در مسیر برگشت از طرقبه شاندیز نیز وجود داشت اظهارکرد: لذا پروژه تعریض پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر برگشت نیز ۲۰ فروردین آغاز و ظرف ۳۵ روز اجرایی شده است.
کاظمی بیان کرد: بر اساس بررسی های ما و پلیس راهور بالغ بر ۹۰ درصد از ترافیک ساعات پیک در محدوده پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر رفت کاهش پیدا کرده است، اما نیاز است تا برای بهتر شدن وضعیت کانکس های نیروی انتظامی و پلیس راهور و همچنین تابلوهای تبلیغاتی در دوراهی طرقبه شاندیز نیز جمع آوری شود.
وی ضمن اشاره به اجرای دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی اضافه کرد: دوربرگردان شهید برونسی با فاصله ی حدود هزار و ۲۰۰ متر از بولوار وکیل آباد، در بزرگراه شهید برونسی در جهت شمال به شمال اجرا خواهد شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اهداف اجرای این زیرگذر گفت: تامین دسترسی آیت خودروها از خروجی طرقبه- شاندیز به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، تامین دسترسی خودروها خروجی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.
کاظمی تصرح کرد: زیرگذر شهید برونسی که عملیات اجرایی آن چهارشنبه چهار تیرماه آغاز می شود با عرض حدود هفت متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق هفت متر دربزرگراه شهید برونسی احداث می شود.
وی ادامه داد: زیرگذر شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت زمان حدود ۹ ماه اجرا خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات