دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی آخرین قطعه پازل حل گره ترافیکی انتهای  ...

دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی آخرین قطعه پازل حل گره ترافیکی انتهای ...

دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی آخرین قطعه پازل حل گره ترافیکی انتهای بولوار وکیل آباد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی که با حضور فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد اظهار کرد: موضوع ترافیک غرب مشهد، یعنی انتهای وکیل آباد و تقاطع آزادگان موضوعی آزاردهنده است.
وی افزود: شاید ۱۰ - ۱۵ سال است که وقتی کسی می خواهد به ییلاقات طرقبه شاندیز برود یا در غرب مشهد انتخاب مسیر کند، نگران این است که چه ساعتی حرکت کند تا در پیک ترافیک یک الی دو ساعته در این مسیر گرفتار نشود که این موضوع هم برای پلیس راهور و هم برای مردم که وقتشان تلف می شد، آزاردهند بود.
شهردار مشهد بیان کرد : این مشکل با یک اصلاح هندسی و هزینه ای که قابل مقایسه با طرح های قبلی نبود به همت دانش فنی همکاران ما در معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک در مدت زمانی کوتاه حل شد که از این بابت تشکر می کنم.
کلائی با بیان این که دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی شاید از آخرین قطعات پازل ترافیک ورود و خروج به ییلاقات طرقبه شاندیز است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش همکارانم این پروژه سر موعد مقرر به پایان رسیده و آثار و نتایج مثبت آن را شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: روزانه در مراسمات افتتاح و یا آغاز پروژه های عمرانی شرکت می کنیم و این موضوع برای ما عید و خدا را شاکر هستیم و لازم به ذکر است که اقدامات حوزه عمران متفاوت از استانداردها عمل می کند.
شهردار مشهد گفت: شهر مشهد در حوزه عمران حتی با نگاه بد بینانه پوست اندازی کرده است و در این میان نقش عمده بر عهده آقای کاظمی و همکارانشان بوده است.
وی ادامه داد: به سرانجام رسیدن یک پروژه فقط تامین مالی آن نیست بلکه هماهنگی های حاشیه ای به صرفه و صلاح درآوردن پروژه، کار با مشاور و سایر موارد به صورت هماهنگ و به سرانجام رساندن آن در یک زمان فشرده انصافا کار پیچیده ای است.
کلائی گفت: حمایت هایی که شورای شهر داشته و خواهد داشت نیز در این میان می تواند نیروی مضاعفی را هم به من و هم به همکارانم تزریق کند.
وی افزود: امیدواریم این حرکت جهادی نمونه در مشهد که بزرگترین فرآورده اش امید و نشاط برای مردم است، ادامه داشته باشد .
شهردار مشهد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت رضا(ع) خاطرنشان کرد: این دهه بزرگترین افتخار ما مشهدی ها و مایه برکت و سرور و شادمانی است، اما امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا فعالیت هایی سبب ایجاد شور و نشاط در شهر می شود، محدود یا حذف شده است و امکان برگزاری تجمعات مردمی وجود ندارد به همین دلیل در ایجاد شادی و نشاط در مردم محدود شده ایم.
کلائی تصریح کرد: اما این کمبود باید در فضا سازی شهری جبران شود و شهر مشهد مانند سال های گذشته در آذین بندی و فضا آرایی شهری نمونه باشد لذا از معاونت فرهنگی درخواست می کنم که این مسئله را مد نظر قرار دهند تا با جلب مشارکت مردم و جدیت در این مسئله روحیه نشاط را در مردم که مدت ها در قرنطینه بوده اند و از بسیاری از مراسمات محروم هستند، ایجاد کنند.
وی ادامه داد: تاکید می کنم که این موضوع را تمامی حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگی و خدمات شهری با محوریت معاونت فرهنگی جدی بگیرند تا شاهد یک فضای مناسب و با نشاط در شهر مشهد باشیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات