رويداد مجازي معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق

رويداد مجازي معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق



رويداد معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق با هدف به هم رساني عرضه و تقاضاي نوآوري صنعت برق در روزهاي 15 تا 17تير ماه جاري به صورت آنلاين و رايگان و به همت صندوق نوآوري و شكوفايي برگزار مي شود.



به گزارش ايسنا، رويداد آنلاين معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق به منظور شبكه سازي و بهره مندي از توان شركت هاي دانش بنيان براي رفع چالش هاي اين صنعت برگزار خواهد شد.



محورهاي اين رويداد مجازي معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق، توليد، انتقال و توزيع خواهد بود و علاوه بر ارائه نيازهاي فناورانه صنعت برق، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشريح نحوه تعامل شركت هاي بهره بردار صنعت برق با شركت هاي دانش بنيان، مذاكرات تجاري B2B به صورت آنلاين و معرفي حمايت هاي صندوق نوآوري و شكوفايي و نيز معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري تعريف شده است.



حضور در اين رويداد براي عموم آزاد و رايگان است و علاقه مندان مي توانند با مراجعه به نشاني https://evnd.co/In9vX براي حضور در اين رويداد ثبت نام كنند.



بر اساس اعلام صندوق نوآوري و شكوفايي، رويداد مجازي معرفي نيازهاي فناورانه صنعت برق، فرصتي براي شناسايي و رفع نيازهاي فناورانه صنعت برق با حضور واحدهاي صنعتي، شركت هاي فناور و دانش بنيان و مراكز دانشگاهي است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات