تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره نظام پیشنهادات در حوزه گروه های خاص

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره نظام پیشنهادات در حوزه گروه های خاص

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره نظام پیشنهادات در حوزه گروه های خاص

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امروز طی مراسمی که با حضور رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر، مشاور شهردار در امور معلولان و مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهردار برگزارشد، برگزیدگان اولین جشنواره نظام پیشنهادات شهرداری مشهد در حوزه گروه های خاص تقدیر شدند.
مجتبی منتظری، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد در ابتدای این مراسم گفت: اولین جشنواره نظام پیشنهادات با موضوع حقوق گروه های خاص، با سه محور برگزار شد.
وی افزود: بررسی راهکارهای اجرایی تحقق حق بر اجتماع مبتنی بر منشور حقوق شهرنشینی، بررسی راهکارهای اجرایی تحقق حق بر امکانات مبتنی بر منشور حقوق شهر نشینی و بررسی راهکارهای اجرایی تحقق حق بر فضاهای شهری به ویژه حقوق گروه های خاص مبتنی بر منشور حقوق شهرنشینی از جمله محور های برگزاری این جشنواره بوده است.
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرو صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد بیان کرد: از سوی کارکنان شهرداری مشهد ۳۲۹ پیشنهاد به این جشنواره ارسال شده است که ۲۵۷ پیشنهاد مرتبط و ۷۲ پیشنهاد غیر مرتبط بوده است.
منتظری خاطرنشان کرد: پس از داوری پیشنهادت و ایده های ارسالی ۱۲ ایده برتر انتخاب و ارائه دهندگان آن با اهداء جوایزی تقدیر شدند.
در ادامه این مراسم، سید محسن حسینی پویا رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای شهر مشهد نیز اظهارکرد: برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات با موضوع حقوق گروه های خاص نشاندهنده دغدغه مدیریت شهری نسبت به حقوق گروه های خاص است که آن را از طریق برگزار این جشنواره پیگیری کرده است.
وی افزود: برگزاری این گونه جشنواره ها باعث گفتمان سازی و همچنین حساس سازی جامعه به ویژه بدنه شهرداری مشهد نسبت به حقوق گروه های خاص از جمله معلولان می شود.
رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: معتقدیم یکی از اهداف برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات در حوزه گروه های خاص در کنار حساس سازی جامعه و گفتمان سازی، دریافت بهترین ایده ها و پیشنهادات برای مناسب سازی شهر و احقاق بخشی از حقوق آن ها است.
در ادامه مهدی حاتمی، مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: بحث نظام پیشنهادات بیش از ۱۰سال است که برای حساس سازی بدنه شهرداری نسبت به موضوعات مختلف مورد توجه قرارگرفته است و به حوزه های خدمات شهری و عمران نیز تسریع پیدا کرده است.
وی افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره شاهد حساس تر شدن بدنه شهرداری نسبت به حقوق گروه های خاص باشیم.
در بخش دیگری از این مراسم محمد رضا تیموری، مشاور شهردار مشهد در امور معلولان نیز اظهارکرد: بحث نظام پیشنهادات تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه میان بدنه و کارکنان شهرداری مشهد داشته و در مرحله اجرا می تواند اثر گذار باشد.
مشاور شهردار مشهد در امور معلولان تصریح کرد: امیدواریم در ادامه شاهد برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب برای اجرایی شدن ایده ها و پیشنهادات برتر درحوزه گروه های خاص از سوی مدیریت شهری باشیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات