انتصاب معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در جلسه‌ای که با حضور معاونین و جمعی از مدیران در سالن زنده‌یاد نمازی برگزار شد بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت با صدور حکمی علی شبانی را به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت منصوب کرد.

در این جلسه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز در بخشی از سخنان خود با اشاره به عملکرد شرکت در خدمت‌رسانی به مردم به بررسی وضعیت پایدار آب‌رسانی در شیراز تأکید کرد.

بهمن بهروزی استمرار و پایداری خدمت‌رسانی را مرهون تعامل با مردم دانست و گفت: تغییر و تحول و ارائه ایده‌های جدید در راستای منافع شرکت است. شرکت توانمند نیازمند مدیران لایق و توانمند است که در شرایط بحران با حضور مستمر در کنار مردم و پاسخگوی مردم باشند.

در این مراسم از عبدالرضا حقيقت نژاد که اکنون در سمت قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب شیراز خدمت می‌کند برای ارائه خدمات دوران مدیریت در سمت معاون خدمات مشتركين و درآمد تقدیر شد.

علی شبانی، معاون خدمات مشتركين و درآمد مجموعه آبفا شیراز را با دانش و توانمند دانست و از انتخاب و اعتماد انتصاب در این پست قدردانی کرد.

شایان‌ذکر است در این مراسم مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به اهمیت ارتباط با نمایندگان، ائمه جمعه، یاوران شورا و شورای شهر در راستای تسریع خدمت‌رسانی بهتر به مردم؛ مجتبی فرهادی را به‌عنوان رابط  امور نمایندگان مجلس، شورا و ارتباطات بین سازمانی آبفا شیراز معرفی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات