خودداری از تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه در حریم و بستر رودخانه...

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل پیش بینی بارش باران رگباری و افزایش رواناب، از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل(بویژه شهرستان خلخال و مناطق منتهی به استان گیلان) خودداری شود.

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل  براساس پیش بینی بارندگی از بعدازظهر چهارشنبه یازدهم تیرماه و صدور سطح "هشدار نارنجی" توسط اداره کل هواشناسی استان اردبیل در نواحی مرکزی و جنوبی مناطق استان اردبیل، اطلاعیه و پیام هشدار صادر کرد .

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش باران در اکثر اوقات بصورت رگباری در نواحی مرکزی و جنوبی استان آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها از روز چهارشنبه یازدهم تیرماه سال جاری تا اوایل وقت روز سیزدهم تیر پیش بینی می گردد، لذا بایستی از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دامها در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود .

در این اطلاعیه از هموطنان عزیز خواسته شده از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه و مسیل ها اکیدا خودداری نمایند و نکات ایمنی را رعایت کنند و از تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها، اجتناب نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات