پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز

پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز

به گزارش شهریار، روح الله متفکرآزاد امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: به همراه دیگر نمایندگان تبریز در مجلس، در نظر داریم با نگاه و رویکردی یکپارچه، مسایل اساسی شهر تبریز را پیش ببریم و طبعا باید به سهم مجلس شورای اسلامی در پیشبرد این اهداف نگاه جدی داشته باشیم.

او ادامه داد: با تلاش همکارانم در مجلس شورای اسلامی می توانیم در تامین نیازمندی های شهر تبریز به ویژه در حوزه های تامین اعتبارات نقش خوبی ایفا کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایستگاه ۱۵ خط ۱ مترو تبریز حجم بالایی از فعالیت های اقتصادی اتفاق می افتد، عنوان کرد: در پروژه مترو تبریز، شهرداری، شورا و مجموعه قطار شهری فعالیت خوبی دارند که قدردان این فعالیت ها هستیم.

او افزود: می دانیم که ۵۰ درصد هزینه‌کرد در مترو قاعدتا بر عهده دولت است که دولت در یک سال گذشته با اوراق مشارکت به این پروژه ورود پیدا کرده است.

متفکرآزاد گفت: تامین اوراق مشارکت و مابقی سهم دولت در این پروژه را باید پیگیری کنیم که این از جمله وظایف ما نمایندگان مجلس است.

او ادامه داد: فصل بودجه سال ۱۴۰۰ در پیش است و ما به همراه همکاران برای تامین ردیف های مورد نیاز تلاش می کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: پیشرفت کلانشهر تبریز به لحاظ جمعیتی و به لحاظ توسعه، نیازمند این است که در حوزه حمل و نقل نیز نگاهی مدرن داشته باشیم که تامین و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی در این راستا ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات