تاکید بر استفاده از  مصالح استاندارد و فن آوری های نوین در ساختمان

تاکید بر استفاده از مصالح استاندارد و فن آوری های نوین در ساختمان


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: این سازمان با جدیت هرچه تمام بر استفاده از مصالح استاندارد و فن آوری های نوین در ساختمان تاکید دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس, بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور رییس و مدیران سازمان نظام مهندسی و جمعی از مسئولان استان و فعالان برتر در حوزه صنعت ساختمان ؛ عصر روز چهارشنبه یازدهم تیرماه جعری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس شروع به کار کرد.

مهندس سیف زاده در آیین گشایش این نمایشگاه که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد, گفت : برگزاری این نمایشگاه تخصصی فرصت بسیار مناسبی است تا عزیزان و فعالان صنعت ساختمان بتوانند ابتکارات ، محصولات و خدمات خود را برای ارتقای صنعت ساختمان به معرض نمایش عموم قرار دهند.

وی با اشاره به نقش بسیار موثر تولید به عنوان مهمترین محرکه شکوفایی اقتصاد کشور, اظهار داشت: رفاه اجتماعی مردم ارتباط مستقیم با تولید دارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با جدیت هرچه تمام بر استفاده از مصالح استاندارد و فن آوری های نوین در ساختمان تاکید دارد.

مهندس سیف زاده افزود : با توجه به قرارگیری استان فارس بر روی خطوط زلزله ، ضرورت بکارگیری قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و استفاده از مجموعه مباحث مقررات ملی ساختمان می تواند تنها راه چاره و تضمین کننده ایمنی ، آسایش ، بهداشت ، سلامت ، صرفه اقتصادی و بهینه سازی مصرف انرژی جهت بهره برداران باشد که با تعاملات موثر و مطلوبی که با استانداری فارس ، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شهرداری شیراز به عمل آمده, موفقیت های خوبی در این زمینه کسب شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس همچنین به تمامی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان و فعالان حوزه ساخت و ساز توصیه کردند تا با بازدید از این نمایشگاه تخصصی در جریان آخرین  دستاوردها ، خدمات و محصولات  صنعت ساختمان قرار بگیرند.

این نمایشگاه با حضور 70 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس ، تهران ، خراسان ، اصفهان ، آذربایجان و خوزستان و با زمینه فعالیت تولید انواع لوله ، اتصالات ، مصالح ساختمانی ، فوم ، بتن های آماده و نیمه آماده ، تیرچه و بلوک ، آسانسور و بالابر ، سیستم های تاسیساتی، طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی ؛ میزبان بازدید اعضای سازمان نظام مهندسی و عموم مردم است.

دو سالن حافظ و بهار به متراژ 8000 متر مربع به نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن سرو به مساحت 2000 متر مربع به نمایشگاه بورس و فرصت های سرمایه گذاری اختصاص یافته است که اعضای علاقه مند سازمان و عموم مردم  با الزام زدن ماسک می توانند از روز چهارشنبه مورخ 11 تیرماه تا روز شنبه 14تیر ماه همه روزه از ساعت 17 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس مراجعه کنند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات