چالش های نظام مهندسی ساختمان در کردستان

چالش های نظام مهندسی ساختمان در کردستان


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان گفت: همکاری نظام مهندسی ساختمان با شهرداری ها به توسعه شهرها و رضایت شهروندان منجر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان, مهندس فریبرز خلیل اللهی ضمن تبریک چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب "قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور" روز شهرداری و دهیاری به شهرداران و  دهیاران استان و پرسنل خدوم آنها، نقش آنان را در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها را غیرقابل انکار توصیف کرد.

وی با اعلام اینکه فلسفه وجودی کلیه نهادها و ارگان ها، رضایت شهروندان و توسعه همه جانبه جامعه و محیط زندگی انسانی است، اظهار داشت: همه سازمانها و ارگان ها باید در این راستا گام برداشته و با همکاری و ارتباط بیشتر در تسهیل و نیل به این هدف گام بردارند.

وی ادامه داد: باتوجه به وظایف تعیین شده قانونی و ارتباط کاری دو نهاد (سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری) برای توسعه جامعه یک ضرورت محسوب می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان کردستان, همکاری و ارتباط کاری بیشتری سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها را در ساختن شهری ایمن، پایدار، زیبا و شایسته شهروندان، مهم توصیف کرد و افزود: آشفتگی سیما و منظر شهری، نهادینه سازی و فرهنگ سازی براق رعایت مقررات ملی ساختمان ،  ساخت و سازهای غیرمجاز و رشد بی رویه آن، تکریم ارباب رجوع و بسط دولت الکترونیک، و ... چالش هایی هستند که همکاری سازمان با شهرداری می تواند در جهت رفع و کم کردن این چالش ها باشد.

وی آمادگی سازمان را در همکاری با شهرداری های استان کردستان در جهت تسهیل امور و خدمت به شهروندان استان اعلام کرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات