پیام مهندس خرم به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

پیام مهندس خرم به مناسبت روز شهرداری و دهیاری


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز شهرداری و دهیاری، پیامی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به مناسبت بزرگداشت روز شهرداری و دهیاری، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، پیامی صادر کرد.

در این پیام که خطاب به شهرداران و دهیاران سراسر کشور صادر شده، آمده است:

"باسلام و احترام

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش بسزایی در رشد و توسعه شهرها و روستاها دارند.

یقیناً با بهره مندی از دانش و توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل انسانی، مادی و معنوی میتوان در راستای توسعه، آبادانی، شکوفایی و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان گام های موثری برداشت.

ضمن تجلیل و قدردانی از فعالیت های خالصانه همه عزیزان در عرصه مدیریت شهری در راستای دستیابی به شهر سالم، ایمن و توسعه یافته و ارتقای سطح خدمت رسانی و تأمین آسایش، رفاه و سلامت روانی جامعه و ساماندهى اقتصادى زندگى شهروندان ، روز شهرداری و دهیاری را خدمت همه تلاشگران عزیز این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید تعامل ، همدلی، همفکری و همکاری بیشتر شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم سازی اماکن و همیاری تخصصی و ویژه در مسائل ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و غيره ، موجبات ارتقای کیفیت و خدمات و افزايش پايدارى و عمر مفيد ساختمان ها و جلب رضایت شهروندان را فراهم خواهد آورد.
از درگاه خداوند متعال تندرستی و موفقیت روز افزون همه شهرداران و دهیاران را مسالت دارم.

احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان"
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات