کرونا، مانع افتتاح گود کشتی باچوخه شهید بابانظر

کرونا، مانع افتتاح گود کشتی باچوخه شهید بابانظر

کرونا، مانع افتتاح گود کشتی باچوخه شهید بابانظر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای مشهد از برخی پروژه‌های عمرانی مناطق کم‌برخوردار شهر، با اشاره به گود کشتی باچوخه شهید بابانظر، اظهارکرد: این گود در دهه‌های 40 و 50 فعال بود که در دهه 60 بخاطر نحوه مدیریت و اجتماع ورزشکاران و ... غیرفعال شد.

فیضی با بیان اینکه در سال 96 و همزمان با استقرار شورای پنجم، درخواستی از سمت پهلوانان و چوخه‌کاران قدیمی برای احیای گود کشتی باچوخه مطرح شد، گفت: برهمین اساس جلساتی برگزار شد و اعتبار لازم هم از طریق حوزه فرهنگی تخصیص یافت تا سرانجام شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه بودیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود 5 تا 6 ماه از اتمام عملیات اجرایی پروژه گذشته و مجموعه منحصربه‌فردی را شاهد هستیم و آماده بهره‌برداری است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد با این اینکه گود کشتی باچوخه شهیدبابانظر ظرفیت 2500 نفر را دارا بوده و همزمان 3 تا 4 کشتی قابل اجراست، افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع از بهره‌برداری پروژه شده و امیدواریم هرچه زودتر شرایط مناسب برای افتتاح فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات