تدوین برنامه ایمنی آب شرب شهر پارس آباد به عنوان دومین شهر استان...

در دومین جلسه «کمیته تخصصی ایمنی آب شهرپارس آباد» که با حضور نمایندگان استانی و شهرستانی دستگاههای ذیربط منجمله فرمانداری، شرکت آب منطقه ای اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد برگزار شد، تدوین برنامه ایمنی آب این شهر کلید خورد.

مدیر محیط­زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه­ای اردبیل در این مورد گفت: این طرح با هدف شناسایی عوامل تنزل دهنده کیفیت آب و برنامه ­ریزی برای کنترل و کاهش آنها و ارتقای کیفت آب مصرف­ کنندگان اجرا می ­شود و در قالب این برنامه، آب شرب از مبدا تا مقصد مورد ارزیابی و پایش قرار می­ گیرد.

مهندس مهندس خجسته افزود: البته کیفیت آب رودخانه ارس و آب شرب شهرستان توسط دستگاههای مختلف در قالب آزمایشات تخصصی پارامترهای میکروبی و شیمیایی آب به طور روزانه، فصلی و سالانه و به شکلی مستمر مورد سنجش قرار می گیرد و این برنامه جهت انسجام بخشی مضاعف این اقدامات در قالب برنامه ­ای واحد خواهد بود که با انجام آن کیفیت آب  به شکل جامع تری کنترل و پایش خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این برنامه در دیگر شهرستان‌های استان نیز به ترتیب اجرایی می‌شود و پس از اجرای آن شهروندان آب شرب را با کیفیت بالاتری دریافت خواهند کرد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات