تامین اعتبار بخش اول فاینانس بانکی برای شروع عملیات پروژه پایاب...

نماینده مجری پایاب سد گیوی به همراه رئیس اداره امور آب کوثر در دیدار با فرماندار کوثر از تامین اعتبار بخش اول فاینانس بانکی برای شروع عملیات پروژه پایاب سد گیوی جهت اجرا در روزهای آتی خبر داد.

مهندس رضا حبیبی افزود: بنا بر پیگیری های شبانه روزی استاندار و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل پروژه پایاب سد گیوی با توجه به انتخاب پیمانکار و تحویل زمین و تجهیز کارگاه ظرف چند روز آتی در بخش های عملیات حفاری تونل و حفاری و لوله گذاری سامانه انتقال آب شبکه اصلی آبیاری و زهکشی گیوی بطول 6/7 کیلومتر آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طول تونل واقع شده در سامانه انتقال آب در حدود یک کیلومتر خواهد بود و در ادامه عملیات سامانه انتقال آب، احداث خط انتقال شبکه اصلی پایاب سد گیوی به طول 60 کیلومتر نیز انجام خواهد شد.

مهندس حبیبی اظهار داشت: مدت قرارداد منعقد شده با پیمانکار طرح، 24 ماه بوده که انتظار می رود با حمایت مسئولین امر و برنامه ریزیهای انجام شده این پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد و آرزوی دیرین مردم کوثر به ثمر برسد.

فرماندار شهرستان کوثر نیز در این دیدار از اقدامات و پیگیریهای مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برای احداث شبکه پایاب گیوی قدردانی کرد.

در پایان این دیدار با حضور فرماندار شهرستان کوثر از کارگاه شبکه آبیاری پایاب گیوی بازدید شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات