ناوگان اتوبوسرانی و متروی شیراز در راستای حفظ سلامت شهروندان تعطیل شده است

ناوگان اتوبوسرانی و متروی شیراز در راستای حفظ سلامت شهروندان تعطیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور با اشاره به روند افزایشی و نگران کننده شمار بیماران مبتلا به کرونا در شیراز گفت: حمل و نقل عمومی از مهمترین عوامل انتشار ویروس کرونا است و باید سلامت مردم را به هر موضوع دیگری ارجحیت داد.
وی تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی را  یک تصمیم سخت دانست و افزود: تقاضای شهروندان استفاده کننده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اقشار کمتر برخوردار برای عدم تعطیلی مترو و اتوبوس قابل درک و مستلزم سیاست گذاری عمومی کشور در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است اما در این شرایط حفظ جان و سلامت شهروندان برای ما مهمترین هدف است.
شهردار شیراز با تاکید بر نقش مهم شهروندان در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت: سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ در خصوص تعطیلی حمل و نقل عمومی، لزوم استفاده از ماسک و منع تجمعات هنگامی به نتیجه مطلوب می رسد که شهروندان اصول بهداشتی همچون زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
مهندس اسکندرپور به شهروندان هشدار داد که اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت باشند و بدون ماسک به حوزه های شهرداری مراجعه کنند، هیچ خدمتی به آنها ارائه نمی شود.
وی همچنین خطاب به کارمندان شهرداری گفت: همه کارمندان ملزم به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات